deszczowe foty.

Cześć! 

Co u Was?;) 
U mnie bardzo dobrze - odpoczywam po egzaminach jednocześnie przygotowując się na kolejne. W tym tygodniu muszę jeszcze zająć się językami i po tym mogę całkowicie oddać się przyjemnym rzeczą - między innymi modelom koni.
Co do postów, mam 2 fajne pomysły na challenge, które sobie tutaj zrobię. Na to musicie jednak trochę poczekać:) Mam nadzieję, że jak już będę miała wszystkie egzaminy z głowy to stronka odżyje. 




Korzystając z weekendu wybrałam się na kolejną sesję zdjęciową, na którą zabrałam Snowmana i Valegro. Tego drugiego od dawna nie brałam na zdjęcia więc teraz miał okazję się wykazać. Powyżej widzicie już małą zajawkę - fail, który mimo, że jest failem podoba mi się jako zdjęcie. Przejdźmy teraz do „niefaili”;) 



Jak już się domyślacie po poprzednim zdjęciu próbowałam zdjęć ze splashem. 
Rano była burza i powstały wielkie kałuże. 
Postanowiłam tym razem nie irytować się, tylko siedzieć tam tak długo, aż uda mi się zrobić ładne zdjęcie. Wierzcie lub nie, splash wyszedł już za drugim razem. Valegro bardzo nadaje się do tego typu zdjęć. 


Zrobiłam też „artystyczne” zdjęcia, których bohaterem był Snowek. 
Wyszło całkiem tajemniczo;). Snow prezentuje się bardzo majestatycznie, nie sądzicie? 
To taki spokojny, dumny model.  


Tak tak, Snow prezentował się majestatycznie tymczasem ja tarzałam się w błocie, żeby zdobyć ładne ujęcia. 
Na zdjęcia w kałużach i tego typu rzeczy polecam zabierać worki na śmieci, żeby podkładać je pod kolana i aparat oraz papier kuchenny, żeby wycierać ręce i modele. To i tak nie wiele daje - kolana miałam czarne, łokcie i nadgarstki od opierania się o ziemię też. Wracając z sesji rozglądałam się za kartonem, w którym mogłabym zamieszkać po tym jak rodzice wyrzucą mnie z domu, jak zobaczą mnie w takim stanie.  


Szczególnie zadowolona jestem z tego zdjęcia, chociaż cała sesja była bardzo udana. 
Podoba mi się kolorystyka w jakiej są zdjęcia - dużo zieleni w wszelakich odcieniach. 
Ogółem to jestem bardzo dumna z tych zdjęć -  gdybyście tylko widzieli mnie wracającą z tej sesji, brudne ale szczęśliwe dziecko (i wielki uśmiech na twarzy). 
Dawno własna fotografia mi się tak nie podobała. Ostatnie zdjęcia dosyć nisko oceniałam. Świadczą też o tym tytuły postów:
Ten moment kiedy chce się to rzucić czy Weekendowa Porażka


 Na tym zdjęciu znów nie przypilnowałam focusa, który uciekł mi z pyska gdzieś na nogi i wodę. 
Nierealistycznie również wyglądają te trawy w tle, które są nieco zad duże. Chociaż można je uznać za jakieś drzewa? 


W końcu wyszłam z tych mokradeł i udałam się w czystsze miejsce x). 
Te zdjęcia  też wyszły całkiem fajne, klimatyczne.

Tutaj również nałożyłam filtr. 
Trochę takie urozmaicenie sesji. Ostatnio dyskutowałam z rodzicami o mojej fotografii, i też przyznali, że powinnam częściej „kombinować”. 
Wiecie, dodawać też takie „inne” zdjevia. Ale dzisiaj dużo tego: „”! XD. 
Wracając do tematu, mam problem w takich zdjęciach bo brakuje mi kreatywności! Pomysły na takie rzeczy przychodzą mi z trudnością, o ile w ogóle. Próbowałam wielu rzeczy - brokat, lustra, światełka itd. Nic nie wywołało u mnie „wow”. Planuje jeszcze wytestować bańki. Czasem inspiruje się patrząc na cudze zdęcia artsy z konikami ale też rzadko się je spotyka. Chociaż widziałam, że ktoś owinął swoje modele w szynkę;). Do tego się chyba nie posunę... 



Ostatnie zdjęcie na ten post. 
Dzisiaj krótko, ale przynajmniej ja jestem zadowolona z tej sesji. Dajcie znać, czy Wam się podoba i widzimy się niedługo w kolejnym poście:) 
Pozdrawiam! 



 


Komentarze

  1. Model w szynkę? Ale jak to? Szkoda szynki :-P
    Piękne zdjęcia, jak zawsze. Barwy są jakieś takie bardziej nasycone - nie wiem, czy to kwestia poburzowości, czy poprawek, ale robią wrażenie. Szczególnie te z Valegro; Snowek wygląda bardziej plastikowo, gdy schodzi z półki, przynajmniej moim zdaniem.
    Powodzenia na końcówce egzaminów! Ekhem, jakby chciało Ci się potrzymać kciuki także za moje, to byłabym wdzięczna...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! To nasycenie to kwestia i tego i tego, było naprawdę fajne światło na zdjęcia i też trochę to podkreśliłam w edytorze.No i W takim razie trzymam kciuki za Twój egzamin:) Co do szynki, to przysięgam, było coś takiego XDD.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę cierpliwości ;) Ja jeszcze z Waters splashem nie próbowałam, ale chyba już na to czas xD Zazdroszczę Ci Snowka, rzeczywiście majestatyczny z niego mold, chociaż na początku nie byłam do niego przekonana
    Plus wkradła Ci się mała literówka-zamiast zdjęcia napisałaś zdjęvia ^^
    Pozdrawiam serdecznie z równie deszczowej okolicy!
    ~Ta sherix z insta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Musisz koniecznie spróbować - splash to fajna sprawa:D A co do literówki, fajnie, że zwracasz uwagę na takie rzeczy, następnym razem muszę bardziej uważać haha:)

      Usuń
  3. Cudne fotki, szczególnie splash! Valegro jest śliczny :3 Co do kombinowania, owinąć w szynkę xD? Pamiętasz może u kogo to widziałaś? Muszę to zobaczyć ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      To chyba było horraw_studios na instagramie, ale trzeba trochę zescrolować bo to stary post;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zakochałam się w zdjęciu Snowmana, tym pierwszym. Ta zieleń jest tak soczysta i ostra. Liczę, że na egzaminach poszło wszystko zgodnie z Twoim planem, trzymam kciuki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, te kolory są cudne <3
    Snow jak zawsze wymiata, choć Valegro w połączeniu ze splashem też jest genialny.
    Strasznie spodobały mi się te takie jakby ,, bąbelki" na powierzchni kałuż ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo<3Szczerze, to ja nawet tych bąbelków nie zauważyłam, spostrzegawcza jesteś! I muszę się zgodzić, fajnie to wyszło:)

      Usuń
  6. Mam wrażenie, że przekombinowałaś z edycją tych ciemniejszych zdjęć Snowa, konik wręcz zlewa się z tłem. Jak dla mnie tym razem sesję wygrał Val, jestem zakochana w jego ostatnim zdjęciu. To pierwsze też wyszło świetnie. Nie wiem czemu mój Panicz nie chce mi tak pozować, zawsze mnie wkurza na sesjach cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Co do zdjęć ze Snowmanem trochę muszę Ci przyznać racje - nie są to najlepsze zdjęcia :D
      A co do Valusia, to jeden z moich ulubionych koni na zdjęcia, aż dziwie się, że Tobie nie chce pozować - u mnie jest kompletnie na odwrót haha.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty