Mini sesje zdjęciowe i nowe akcesoria.

Cześć! 
Dzisiaj zapraszam Was na post zlepiony tak naprawdę ze wszystkiego!XD 
Mam dla Was i fotki na dworze i w domu i akcesoria. 

Kwarantanna mi nie służy. Z resztą myśle, że wszyscy nudzą się podobnie do mnie. Pomyślałam nawet: o zrobię serię na bloga, będę dodawać bardzo często nowe posty! Ale nie mam kompletnie pomysłu o czym tutaj Wam częściej pisać. W końcu samymi akcesoriami człowiek nie żyje, na dwór raczej nie wyjdę z wiadomych powodów, do stajni nie mogę iść do odwołania. Mam e-lekcje, ale brakuje mi robienia czegoś produktywnego! Dlatego mam do Was ogromną prośbę - napiszcie w komentarzu o czym chcecie abym napisała, a umilę Wam ten nieprzyjemny czas. Może być to naprawdę cokolwiek:D Nie koniecznie muszą to być modelowe sprawy. Naprawdę, proponujecie co tylko wpadnie Wam do głowy a w miarę możliwości napiszę post:) 

Zacznijmy od tego, że wpadłam tylko na chwilkę do ogrodu. Ale mam tylko dwa zdjęcia. W końcu lepiej zostać w domu, no i muszę przyznać ogród ciekawym miejscem nie jest. Mimo wszystko zdjęcia są naprawdę niczego sobie! 



W tym jestem zakochana. Piękne, złote słońce super wyglada na fotach. Podoba mi się również jak na tym zdjęciu wygląda tło. W ostatnich dniach mamy piękne zachody. No dzisiaj to nic fajnego nie będzie bo... pada śnieg. Nie skomentuje, nic innego oprócz wielkiego „XD” nie przychodzi mi do głowy. Haaalooo wiosna jest, komuś się coś pomyliło! 

Kolejne zdjęcie trochę mniej mnie zadowala, ale  tutaj podziwiam światło padające na Grandę i fioletowe kwiatki. Lubię ten model bardzo! A pomyśleć, że dorwałam ją za jakieś 25 zł w Rossmanie:) 



Efekty nudy w domu:) Zdjęcie jest dosyć nieciekawe ale uznałam, że zawsze coś. No i zrobiłam je telefonem XD. Tęcze zaś naniosłam w aplikacji. 



Próbowałam trochę „artystycznych zdjęć” ale po nieudanych próbach uświadomiłam sobie, że to nie wyjdzie. Aczkolwiek to zdjęcie jest urocze.


No i wybrałam przy okazji do ciepłych krajów;) 
No jak to sztuczne? a kurczę myślałam, że będę takim super pranksterem:( 



A co my tu mamy? 
Taaak! To znowu moje ohydne akcesoria:) Nie no, nieśmieszny żarcik, nie tak źle. Moje drugie nauszniki w życiu i powiem Wam, że całkiem fajnie wyglądają jak nie są na koniu...


Trochę śmiesznie to wygląda. Wszystko dla tego, że filc był strasznie sztywny - nie nadaje się do tego. 

Kolejną rzeczą jest taki kantar dla Chmurki. Znalazłam wreszcie tą zaginioną różową wstążkę. 
Nie wygląda to źle, co prawda nachrapnik jest za nisko, wstążki w metalowym kółeczku tym bliżej ucha strasznie się cisną na siebie no i całość jest troszeczkę za duża to jestem zadowolona. Robienie kantarów dla mojej kolekcji to idealny sposób na odstresowanie i zapomnienie na chwilkę o przykrej sytuacji w jakiej się znajdujemy:D 



Kolejną rzeczą jest pikowana derka, która przypadła Fix. Swoją drogą bardzo lubię ten model. Ostatnio przeglądałam swoje schleichy i przypominałam sobie wszystkie imiona jakie kiedyś baaardzo dawno im nadawałam. Dawno nie kupowałam schleichów, bo żaden mi jakoś się nie podoba, postanowiłam zastopować trochę LB i uderzyć w Breyery, co nie znaczy, że schleich i collecta odchodzą w zapomnienie- nadal chętnie robię im fotki czy akcesoria, po prostu nie planuje jakiś zakupów nowych kopytnych:D 


Derka jest zapinana pod brzuchem, pierwszy takie cuś robiłam. Nie podoba mi się, że trochę dziwnie leży i jest lekko obszarpana tam gdzie nie ma granatowej obwódki. Ale ogółem to podoba mi się. Lubie pikowany materiał i lubię to połączenie kolorów. 


 Tak wyglądają zapięcia do mojej derki. No fakt, brzydkie jak nie wiem ale działają! Łatwo je odpiąć i łatwo je zapiąć więc jest git. 
To w sumie wszystko co chciałam Wam dzisiaj przekazać. Przypominam o mojej wielkiej prośbie z początku postu: piszcie pomysły na posty:) Mogą być każde tematy tylko nie np.: moje ulubione książki czy filmy bo o tym kiedyś pisałam i wyszło paskudnie!:D Możecie też napisać jakieś pomysły na fotki w domu, cokolwiek zechcecie - pomożecie mi w nudzie i ja pisząc post pomogę Wam:) Bardzo zależy mi, aby w okresie kwarantanny nadal rozwijać moją stronę mimio panującej nudy. Bądźmy dobrej myśli, oby wirus szybko sobie poszedł i nigdy więcej nie wrócił. Gdzieś czytałam, że lekarze i naukowcy spodziewają się największego „bum” epidemii w środku kwietnia, a potem liczba nowych zakażeń powinna maleć ale ile w tym prawdy tego nie wie nikt. Oby to się sprawdziło bo ten kryzys naprawdę jest przerażający. Jak to wszyscy mówią: zostańcie w domach i myjcie ręce:) Ja tyle myłam, że aż mam podrażnione XD No ale ostrożności nigdy nie za wiele, widziałam ludzi na ulicach chodzących z maseczkami (różne są o nich opinie) i w rękawiczkach gumowych, a po mieście jeździ policja i puszcza głośne komunikaty... Normalnie jak w jakimś filmie! :0 
Muszę przyznać, że mam urodziny akurat w środku kwietnia, więc nie będą dla mnie zbyt ciekawe:(No ale nie to jest teraz priorytetem:) 
Napewno jeszcze muszę powpadać na Wasze blogi bo trochę ostatnio byłam nieobecna. 
Trzymajcie się zdrowo i pa pa. 
Mam nadzieję, że szybciutko się do Was odezwę!:) 


Komentarze

  1. Zdjęcia są prześliczne! Bardzo podoba mi się kantar pogodynki, podziwiam za taką energię twórczą i życzę, abyś miała jej jak najwięcej! :D Podoba mi się kolorystyka derki, brakuje mi profilowania na grzbiecie, bo trochę lata, ale ogólnie jest urocza i pasuje do kobyły.
    Pomysły na posty:
    Z chęcią bym zobaczyła Twoją zaktualizowaną kolekcję. Z okazji zbliżających się świat może zrobisz jakieś wielkanocne ubranka dla koni? Poza tym możesz napisać coś o swoich początkach, co lubisz w hobby, a czego nie? Dlaczego zaczęłaś zbierać modele?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:3 To nie energia twórcza niestety, to nuda haha. Właśnie też żałuje, że ta derka tak sterczy:/ Dziękuje również za pomysły na posty - post o moich początkach najbardziej przypadł mi do gustu. Kiedyś coś takiego robiłam ale było to słabiutkie, teraz mogę zrobić dopracowaną wersję:D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczne fotki, przy ślicznym słońcu, jak już mówiłam na Instagramie :D
    Kantarek piękny, przynajmniej lepszy niż moje XD Ty narzekasz że nachrapnik za nisko, a ja próbując dopasować kantar na noniusa Collecty wyszedł mi na wycofaną fryzyjkę, i to muszę go nakładać na grzywę żeby jakoś to wyglądało XD
    A wstążka ma piękny kolor, muszę znaleźć jakiś pretekst do kupna kolejnych wstążek i materiału pikowanego (pewnie jak mi się uda to kupię pierwszego trada :P Coś moja kolekcja za szybko ewoluuje :P niedawno tylko LB, teraz mam trzy Classicsy w domu, 2 na półce, jeden czeka na Wielkanoc :) )
    Ta pogoda się rąbnęła @-@ Raz słońce, raz deszcz, raz śnieg, raz gorąco, raz dmucha jak diabli... Szkoda gadać
    Ale tak jak mówisz, robienie akcesorii (akcesoriów? gubię język polski ;-;) odstresowuje :D
    A ulice takie creepy, tylko policja na nich, jeszcze brakuje zaćmienia słońca i zombie i bydzie żywy horror ;W;
    Chociaż horror to już jest, z tym koronawirusem (koronowirusem czy nawet koranowirusem jak mówią)
    Strasznie jest, na dwór to ja tylko na balkon, cyknąć kilka fotek i spadam... Na razie mam mały zapas fotek na insta więc git. A tematy to nwm, może jakiś ulubiony zespół, cokolwiek, jakaś śmieszna historia życiowa? Nie wiem, nie jestem dobra w wymyślaniu tematów :P Wolę czytać i nie myśleć XD
    Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Martiniq
    albo inaczej
    __she_rix__
    Zdrówka!��
    ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc to Ty jesteś tą sherix z insta, która zasypuje mnie likemi - dziękuje, to bardzo miłe:) Moim kantarom daleko do perfekcji - to co tam sobie sklejam to bardzo amatorskie prace. Pogoda to jakiś żart! Serio, raz piękne słońce a raz śnieżyca:p
      Właściwie to nie wiem, która wersja słowa akcesoria jest poprawna. Warto było by sprawdzić na przyszłość hahah. Co do ulic, zgadzam się, trochę wyglądają jak nawiedzone :0 Dziękuje za pomysły na posty, coś wymyślę!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Dwa pierwsze zdjęcia bardzo mi się podobają. Na drugim otoczenie wyszło świetnie. Nauszniki faktycznie na koniu są za duże, a w ręku całkiem ładnie. Tylko nie wiem czemu jak używasz kleju, to to aż musi być widać c; Szpan na klej cx
    Przy derce przyczepię się jeszcze do lamówki. Szkoda, że nie ma jej dookoła szyi i szkoda trochę, że nie idzie "ciągiem" tylko jest pocięta, ale myślę ze byłaby ładna gdyby nie te kilka poprawek c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Klej to moje drugie imię XD No a tak na serio to używam kleju na gorąco i zostawia on bardzo dużo śladów po sobie :| Wstążka jest troszkę za sztywna aby swobodnie okleić nią calutką derkę, ale słuszne uwagi, naprawdę szanuje za szczere opinie:D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. A i co do kwarantanny, to ja właśnie się cieszę. W końcu mam czas na modele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny jej plus - teraz to nawet za dużo czasu XD

      Usuń
  5. Pierwsze dwa zdjęcia można normalnie na tapetę ustawić, śliczne! Podoba mi się też kantar pogodynki (kolor :-D).
    Pomysły na posty? Może kwarantannowa rutyna? Osobiście bardzo lubię "zaglądać ludziom za firanki" i mieć jakieś porównanie do swojego żywota. A z figurkowych tematów podpinam się pod pomysły Alive - aktualizacja kolekcji?
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Mogłabym w sumie opisać trochę moje poczynania podczas kwarantanny. No i aktualizacja kolekcji też by się przydała:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetne fotki! Co do pomysłu na posty - ja chętnie przeczytałabym coś w stylu top10 najlepszych modeli koni, które masz, albo które po prostu chcesz ;) O ulubionych książkach i muzyce też chętnie poczytam ^^
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! No i świetne pomysły na 100% zrobię moje topki schleich:D
      Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty