Sesja zdjęciowa w Izraelu

Hej! 
Wreszcie mam dla was zdjęcia z Izraela! 
Dość dawno nie byłam na sesji a tam okazja była idealna. Mam baaardzo dużo zdjęć, a blogger czasem nie publikuje takiego posta gdzie jest za dużo zdjęć więc wybiorę najlepsze. 
A więc może zacznę od tego że sceneria przy morzu martwym była niesamowita!!! 
Sól osadzona na brzegach wyglądała naprawdę nietypowo ale i ładnie. 


Więc tak sobie pomyślałam że wezmę koniki:) 
Głównie robiłam zdjęcia tej panienki. 
Prawda że robi wrażenie w tej soli? 




Ale chociaż było tam niesamowicie nie siedziałam tam cały wyjazd. Zabiorę was teraz nad równie piękne wodospady w parku narodowym Ein Gedi. 



Taka odskocznia od ciemnej Polski... Oprócz niesamowitych widoków było tam bardzo ciepło:) 
Mnie się podobało. Idealne miejsce do sesji zdjęciowych. 






Dałam się popluskać:) 
Nie wiem wciąż jak ją nazwać! 






Trochę połaziłam po skałkach, w takich jakby górach na pustyni przypominających kaniony. 


Widoki były niedoopisania!  




Cudowna kobyłka:) 




Jeszcze jedno zdjęcie znad morza martwego. 


Przy kościele muzułmanów, który był widowiskowy! 


Tutaj fajnie wyszła:) Ogolnie to piękne miejsce jeśli chodzi o sesję zdjęciowe, chociaż w Jerozolimie jest bardzo syficznie i nie za ładnie (dlatego też mam z tamtąd tylko jedno zdjęcie). 


No i na koniec takie nie konikowe 2 zdjęcia:) 



Tak jest, nurkowalam z delfinami:D 
To już koniec tego posta, mam nadzieję że nie zanudzilam jednym koniem. 
Podsumowując: bardzo mi się podobało i konikom również. 
To papa! 

Komentarze

  1. Nie, nie, nie, no błagam! Jak tam jest pięknie! Cudownie,majestatycznie, ciekawie, egzotycznie, nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć. Zdjęcia cudowne, ciężko wybrać najlepsze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przecudowne zdjęcia <3 Zazdroszczę talentu. No i wyprawy c:
    A co do imienia to może jakieś na G, N lub K?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dobry pomysł z tymi literami coś pomyśle!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty