Dwie sesje po nie takiej kótkiej nieobecności

Dawno mnie tutaj nie było, ale korzystając z luźniejszego weekendu postanowiłam wrócić na stronkę.
Z góry dziękuję wszystkim, którzy zajrzeli tutaj nawet po tak długiej przerwie. Ja również mam sporo do nadrobienia - dawno nie czytałam o plastikowych konikach!
 
W międzyczasie spadł śnieg,w prawdzie już zdążył się roztopić, ale może jak spadnie znowu to uda się zrobić jakieś klimatyczne zimowe fotki. Dziś jednak mam klimatyczne jesienne zdjęcia do pokazania. W ciągu ostatnich tygodni ciężko było połączyć szkołę z robieniem zdjęć, korkami i końmi (które ostatnio sprawiają mi więcej radości niż kiedykolwiek, ze względu na czterokopytne nowości;)) z pisaniem, pogoda była nie zachęcająca a godzina 15 to już ciemna noc, dlatego mam dzisiaj tylko dwie sesje zdjęciowe do zaprezentowania. Jednakże są to stare zdjęcia i wiecie, że ja nie lubię opisywać staroci (sama nie wiem czemu) więc post będzie trochę w innej formie - mam nadzieję, że wybaczycie. Chciałam tu się odezwać, ale nie będę opisywać każdego zdjęcia z osobna - zostawiam do własnej interpretacji i oceny.
 
Pierwsza sesja to ta nowsza. Jest troszkę w innym stylu, bo była edytowana innymi narzędziami, które super się sprawdziły, więc myślę, że może się na nie przerzucę. 
Uważam, że fotki wyszły fajne, światło nam sprzyjało, jednyne co, to liście zaburzają skalę. Chociaż przydały się do zakrycia podstawki Valegro. Z tej sesji nagrałam również mini vloga, także zapraszam na instagvrama, na którym osiągneliśmy już 2000 obserwujących. Link do filmiku:https://www.instagram.com/reel/CWi8aNwF2yq/?utm_source=ig_web_copy_link
 
 
 
Następna sesja to sesja Tiz The Lawa, prezentowanego w ostatnim poście. I właśnie udało mi się ją zrobić według swojej wizji - typowo jesienną (ostatnio pisałam, że Tiz the Law by się super wyglądał w takim otoczeniu). No i rzeczywiście fotki wyszły.
Także już może przyjść zima, bo jesienne zdjecia mamy zaliczone. Z tego pierwszego jestem szczególnie zadowolona.
 
Dajcie znać, która sesja bardziej Wam się podoba. Mam nadzieję, że odezwę się jeszcze w grudniu x) Chociaż nie powinnam tak pisać bo zawsze potem mi się nie udaje. Powiem szczerze, że chciałabym się tu bardzjej udzielać, ale czasem przerwa dobrze robi. Życzę wszystkim miłego dnia/wieczoru/nocy i o zobaczenia!

Komentarze

  1. Miło Cię widzieć! Ciężko zdecydować, która sesja bardziej mi się podoba, chyba ta pierwsza, ale pierwsze zdjęcie z drugiej sesji jest faktycznie świetne.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że mimo grudniowego zapierniczu odezwiesz się tu niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiz the Ława :') Śliczne fotki! Nawet, jeśli te liście gdzieś tam skalę zaburzają, to mają super klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia na których jest Tiz the Law są prześliczne. Pięknie wyszedł, cały czas się zastanawiam, czy go sobie nie sprawić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty