Sesja z grzybem:DD

Hej!

Dzisiaj znów przychodzę do Was z mini sesją zdjęciową (naprawdę liczę, że to „mini” zamieni się w krótce na EXTRAGIGAMEGA, ale musicie mi zaufać, że ostatnio nie miałam za bardzo okazji na sesję zdjęciową, a mrok o godzinie 17 na pewno nie ułatwia sprawy). 
Możemy to uznać, za taką spóźnioną halloweenową bo klimaty są tak mroczne, że nawet ja się zdziwiłam. 

Na pierwszy ogień zdjęcie  Breyer Catch Me, z doklejonym księżycem. 
Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego jak to wyszło i nie sądziłam, że księżyc będzie wyglądał tak realistycznie. 

To zdjęcie również bardzo lubię mimo tego, że praktycznie nic się na nim nie dzieje. Znów się okazało, że edycja naprawdę ratuje x). 


Oprócz tego powraca Milky Way! 
Chyba jeden z najbardziej rozpoznawalnych modeli na tym blogu, ale jakoś ostatnio cicho o nim było...

No w każdym bądź razie, zrobiłam mu kilka zdjęć przy wyjątkowo ciekawym grzybie. Jak pokazałam to rodzinie, zapytali czemu truję konie grzybami x). 

Tutaj robiłam zdjęcia w takiej długiej trawie, ale nie są szczególnie zachwycające ze względu na zaburzenie skali. 

Natomiast sam kolor tła bardzo mi się podoba. 
Model na powyższym zdjęciu ładnie się na nim wyróżnia.

Dodam tylko, że podczas tej sesji powstała już 3 część „sesji zdjęciowej ze mną”. Filmik jest już od jakiegoś czasu dostępny na moim koncie @my_plastic_ponies. Zapraszam XD. 


Jeszcze takie zdjęcie przy ciekawym obiekcie - białym mchu. 

Dzisiaj tak dosyć szybko, ale mam nadzieję, że już niedługo uda mi się przynieść z sesji szerszą dawkę zdjęć. Mimo ilości czekam na Wasze opinie- jak Wam się podobają takie ciemne zdjęcia? 
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Rozjaśniłam ekran na maksa i jest git :-D drugie zdjęcie z muchomorem jest prześliczne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tutaj rozjaśnienie ekranu się przydaje hahah. Dziękuje i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ale fajny grzybek :D Zdjęcia bardzo ładne, a w sumie gdybyś nie napisała, to ja i tak myślałabym, że to prawdziwy księżyc, mimo, że w zasadzie jak jest tak jasno to one chyba aż tak jasne nie są :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mają swój klimat, ale pierwsze zdjęcia nowego trakena(?), tego siwka ze Schleich mnie naprawdę urzekło. Ten koń to zdecydowanie gwiazda sesji. :D Klimat jak najbardziej na tak, cieszę się, że się bawisz i co chwilę serwujesz nam coś innego!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!<3
      Wydaje mi się, ze to holsztyn ale łatwo pomylić:D

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia! Mimo wklejonego księżycu w pierwszej chwili myślałam, że on jest prawdziwy… :D
    Mi osobiście najbardziej podoba się pierwsze i 3 od końca :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Nie spodziewałam się, ze księżyc będzie Wam się tak podobał:)

      Usuń
  5. Pięknie! W jakim programie doklejasz różne obiekty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! W jakim programie doklejasz różne obiekty?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty