Pegazusy i Unicornusy

Witam wszystkich w kolejnym poście! 

Od czego by tutaj zacząć? 
Zacznijmy od tego, że muszę napisać kolejny update, bo znów troszkę mnie tutaj nie było. 

Ostatnio nie pisałam dużo. Ten jak i zeszły tydzień miałam bardzo udane. Wreszcie poczułam „wakacje”, ale niestety nie dało się w to wszystko wcisnąć modeli.
Cudownie spędziłam czas, ale wszystko zajmowało mi dużo czasu przez to moja nieobecność - ale już wracam:D 
Oprócz tego, skoro już tyle pisałam o egzaminach zabierających mi czas na modele, uważam, że blog zasługuje na ujawnienie wyniku rekrutacji: wszystko poszło świetnie! Gratuluję również wszystkim swoim znajomym ale też innym osobom - cieszmy się, że najgorsze za nami (chyba...;)). 
Co do organizacji bloga to wymyśliłam sobie, iż bardzo chciałabym aby więcej było to contentu jeździeckiego od nowego roku szkolnego (mam na myśli wrzesień). Mam nadzieję, że mimo tego, że normalnie nie ma mnie kto nagrywać przynajmniej raz na 2 miesiące coś jeździeckiego się tu znajdzie. Nie wiem, czy ten plan przejdzie do realizacji, ale chcę abyście widzieli, że cały czas próbuje wymyślać tutaj nowe rzeczy i udoskonalać stronkę. Niedługo są też nasze 3 urodziny. 
Do końca wakacji pozostało około 3 tygodni, co jest naprawdę mało, i aż ciężko pomyśleć jak wszystko się zmienia! Mam nadzieję, że po powrocie do szkoły uda mi się zagospodarować czas tak, żeby oprócz nauki starczyło mi na jazdę konną jak i modele, które są na tej stronce najważniejsze:)
Myśle jednak, iż na początku września zrobię krótką (1/2 tyg) przerwę od social mediów aby móc ogarnąć i zaaklimatyzować się w szkole bez tak zwanych „rozpraszaczy”. Podsumowując: pożyjemy zobaczymy. 
Aczkolwiek muszę przyznać, że nie lubię tego powiedzonka XD. 

Dzisiaj jednak chciałabym pokazać Wam dość nietypową sesję zdjęciową. Wystarczy więc tęgo gadania i przechodzimy do konkretów! 

Sesja jest dosyć nietypowa, bo wzięły w niej udział nietypowe modele! 
A mianowicie jednorożce oraz pegazy ze Schleich. 
Nigdy nie pokazywałam ich na profilu, natomiast ostatnio zapytałam Was na instagramie czy chcielibyście taką sesję i większość głosów była na tak, więc oto jest! 


Znów wybrałam las, ponieważ wydawał mi się odpowiednim miejscem dla jednorożców i pegazów.

Plus nadal zachwyca mnie zieleń, której kolor mogę sama wybierać w edycji zdjęć! 


Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, zdjęcia edytowałam na 2 style. 
Pierwszy w założeniu miał być ciepły, bardziej przytulny i jasny. Drugi wymarzyłam sobię mroczny i ciemny, zieleń miała być wyrazista ale właśnie w ciemniejszych odcieniach - i dużo kontrastu. 
Koniecznie dajcie znać, które Wam się podobają - mroczne czy jasne?:D 

Ja jestem chyba team mroczne... :0 
Uważam, że powinnam częściej robić zdjęcia w tym lesie, chociaż to charakterystyczna lokalizacja i moje profile stałby się wtedy monotonne. Natomiast jest to wygodne i ładne miejsce, tuż za drzwiami. 


Mimo, że zdjęcia nie zawierają splasha, magiczne konie same sobą czynią je bardziej dynamicznymi! 

Chyba moje ulubione zdjęcie z dzisiejszej sesji! 
Bardzo podoba mi się motyw „walki” między dwoma przedstawicielami tych „ras” x). 

Wystąpiły również źrebaczki. 
Modele są dosyć podniszczone, ponieważ są bardzo stare (nawet nie wiem, czy można je jeszcze nabyć) i kiedyś służyły mi jako zabawki. 




Mamusie i ich dzieciaczki. 
Które z nich lepiej zapozowały, jednorożce czy pegazy? 



To zdjęcie szczególnie zauroczyło mnie tymi cieniami i kontrastem. 
Naprawdę fajnie mi się obrabiało tą zdjęcie, to była świetna zabawa, ze względu na dużą dowolność.


Tutaj lekko uciekła mi ostrość. 


To by było na tyle. 
Wiem, że post wyszedł dosyć krótki, ale to ze względu na brak siły - jestem wykończona x). 
Mam nadzjeję, że już niedługo pojawią się kolejne zdjęcia.
Sesja na dużego plusa, jedna z moich najlepszych:) 
Trzymajcie się! 




Komentarze

  1. Pierwsze co stwierdziłam – te konie rzeczywiście muszą być stare…
    Drugie co stwierdziłam – to nie są konie…
    Trzecie co stwierdziłam – to są koniorożce i koniopegazowce!

    A tak może bardziej na temat – jak dla mnie, obie wersje są świetne – mają w sobie taką… magię, tajemniczość, chociaż Team Mroczny (tak, ja zawsze nazywam siebie ponurakiem – dlatego zawsze, gdy piszę książkę, na samym początku chcę wszystkich uśmiercić, a potem i tak wszyscy zostają żywi…).
    I gratuluję zdania egzaminów! Mój brat miał w tym roku maturę i również zdał :D.
    O rety, a te zdjęcie, jak ten koniorożec i koniopegazowiec walczą to jest świetne!
    Pozdrawiam!

    PS. Wiem, koniorożec to tak naprawdę jednorożec (dobrze, że nie dwurożec…), a koniopegazowiec to pegaz (a nie pegazowiec)…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :D Cieszę się, że zdjęcia się podobają:)

      Usuń
    2. Przepraszam, zapomniałam dopisać…

      A tak może bardziej na temat – jak dla mnie, obie wersje są świetne – mają w sobie taką… magię, tajemniczość, chociaż Team Mroczny (…) jest zdecydowanie bardziej niesamowity :).

      Usuń
  2. Także jestem w mrocznym teamie, zdjęcia wyglądają jak zrobione w Hogwarcie :-P zdecydowanie wolę pegazy i ubolewam, że a) jest mało dobrych miniaturowych skrzydlaków b) mojego pegaza straciłam, bo nie chciało mi się ratować go spod x warstw farby.
    I najważniejsze: gratuluję dobrych wyników na egzaminach i udanej rekrutacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają obie wersje. <3
    Cieszę się, że z rekrutacją wszystko dobrze. :D
    Dziś krótko, ale czas mnie goni.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę tych pegazów...
    Są przepiękne, a w Twoim obiektywie to już w ogóle cudo <3
    Obie wersje podobają mi się tak samo ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, z tym lasem to był strzał w dziesiątkę! Podziwiam również to, jak poroztstawiałaś koniki, sama zwykle mam z tym duży problem na sesjach ,,grupowych", a u Ciebie ustawienie jest bardzo naturalne, zupełnie jakby figurki same tak zapozowały. Chyba bardziej podobają mi się te mroczniejsze zdjęcia, jestem zachwycona zwłaszcza tym, jak zielone wzorki pasują do mchu pod kopytami. Moje ulubione fotki to 1., 3., 4. i ostatnie c:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty