Nowe kantarki.

Cześć! 
Dzisiaj przychodzę do Was z nowiutkimi kantarkami które zrobiłam podczas tej „kwarantanny”. 
Dobra okazja aby podczas siedzenia w domu zrobić coś pożytecznego. Nie lubię marnować czasu więc troszkę coś tam sklejałam z tej wstążki...


Kantarek, który widzicie na Snowmanie pokazywałam wam już w poście o Rio Rondo, ale stwierdziłam, że ładnie się prezentuje z całą ekipą w kantarkach więc pokażę Wam jeszcze raz. 
No powiem wam, że teraz kiedy już więcej przetestowałam ten zestaw to moje odczucia się nie zmieniły - cudo! 


Więc Protocol stała się posiadaczką takiego moim zdaniem uroczego, białego kantaru z „miśkiem”, Secretariat dostał jej stary, bo dobrze pasuje. 
Robiło mi się ten katar bardzo przyjemnie, jest nietypowy ale uważam, że jak na mnie to i tak dobrze to wygląda. Nadal jest to paskudnie nieestetyczne i można wytknąć z 100 wad ale, mi się podoba i będę nadal ćwiczyć robienie kantarków. No w końcu będzie jakiś, który mnie w pełni zadowoli, co nie? X) 

Mimo to kantar mi się podoba i konie będą go nosić z dumą XD 
Moim zdaniem biały kolor fajnie odznacza się na gniadym. Protocol dobrze w nim wygląda. 

Dalek mamy takie 2 kantary. 
Granatowy, z błękitnym podszyciem oraz biały z różowym. Do tego jasno niebieski(?) i różowy uwiąz. 
Na moim konikowym IG @my_plastic_ponies jest filmik lepiej pokazujący ten kantar, fajnie widać tam sprzączki z Rio Rondo. Oto link:) Dajcie znać czy działa i jak podoba Wam się moja stronka:)



Fajne mi zdjęcia wyszły nie?;) Takie ciepłe, niby w domu, ale światło ładnie wygląda. Gdy robię zdjęcia w domu, to zazwyczaj wieczorem - wtedy tylko mam czas. No i mimo zapalonej lampy zawsze naświetlam konie czymś jeszcze, zazwyczaj lampką nocną chociaż raz zdarzyło mi się latarką z telefonu xD
Wracając do kantarów - różowy to mój faworyt. A Wam który z nich najbardziej przypadł do gustu? 


Z kantaru Zen również jestem baaardzo zadowolona. Klacz ma strasznie długi pysk ale łatwo robi się na niej kantary, ze względu też na to, że za uszami nie ma przeszkadzającej grzywy, tak np Fantasia. Większość koni w sumie ma taką przerwę ale u Zenyatty jest ona duża więc wygodnie można sobie robić akcesoria na łeb. 



Cieszę się bardzo, że na moim blogu znowu zawitały koniki! Niech się ta sytuacja z wirusem kończy i lecę na sesję:D Mam nadzieję, że to nie potrwa dłużej niż miesiąc i, że wrócimy do normalności. A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? 


Mam nadzieję, że niedługo się odezwę znowu! 
Kiedy nie ma szkoły prace o wiele szybciej idą mi w domu. Problem będzie tylko z zadaniem domowym z informatyki - nie mam do tego głowy x) 
Pozdrawiam! 


Komentarze

  1. Naprawdę bardzo fajne te kantarki. Okucia Rio Rondo są po prostu boskie! Mam zamiar sobie kilka sprawić, ale raczej w skali LB, bo dla breyer chciałabym zrobić je sama 😁
    Mam też wydaje całkiemi się spoko pomysł. Myślę, że Ci się spodoba. Chodzi o stronę na blogu z Twoją kolekcją. Ułatwiło by to zapoznanie się z Twoimi modelami i byłoby to całkiem ciekawe. Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia xD
    Pegazica 😘🐎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Rio Rondo serio ułatwia sprawę i dzięki niemu kantarki lepiej się prezentują☺️ Co do strony - próbowałam ją zrobić niejednokrotnie ale po tym jak ją zapisywałem i publikowałam nie było jej widać na stronie:/ Może wiesz jak to się robi?🥰
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Moim faworytem jest kantar z futerkiem. Śliczny jest i faktycznie pasuje do Protocol. U reszty widać progres, łączenia są bardziej staranne, oby tak dalej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Ja również widzę jakiś progres miło mi, że też go dostrzegasz:D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ooo, łączmy się w bólu. Nauczyciel przywalił mojej klasie takim zadaniem, że nikt nie potrafi się z niego wygrzebać xD Wracając, kantary śliczne, a mi chyba najbardziej przypadł do gustu kantar Protocol. Okucia wyglądają świetnie przy tych kantarach! Muszę koniecznie sobie takie sprawić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej - my matmy taką platformę przez internet i dziennie musimy robić OGROMNE ilości zadań i te zadania są raczej trudne. Jak zrobi się źle to cofa na początek - masakra. Cieszę się, że kantary Ci się spodobały i szczerze polecam Rio Rondo.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hej, bardzo fajne te kolorowe kantary!
    Ja też mam nadzieję, że sytuacja szybko się uspokoi - nie wyobrażam sobie nadrabiania ćwiczeń w wakacje :-O
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      Gdyby dali nam szkołę w wakacje to był by dramat!:0
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się jasny kantar, mimo że pasek potyliczny jest nieco za krótki i podgardle wbija się w szyję. Futerko jest super.
    Kantarki wyglądają lepiej niż ten ostatni. Oby tak dalej! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Również mam nadzieje, że mimo licznych niedociągnięć będzie lepiej:D

      Usuń
  6. Widać ogromne postępy! Twoje kantary są naprawdę bardzo ładne <3 Mi serducho skradł kantar dla Protocol z futerkiem ;) Chociaż ten dla Zeny też piękny ^^
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty