Nowe fotki!

Hej! 
Witam w 2020! 
Dzisiaj mam dla Was coś z czym ostatnio u mnie słabo. Pewnie domyślacie się już, że chodzi mi o sesje zdjęciową:) 


Znak wody z IG. 
Valegro będzie tutaj głównym bohaterem. Muszę przyznać - fotogeniczny jest! Tak łatwo można z nim zrobić ładne zdjęcie... 
Zdążyłam z nim pójść na 2 sesje zdjęciowe. Jedna odbyła się w dużym parku, a druga klasycznie nad morzem:D 


 
Z ostatnich moich sesji jestem bardzo dumna - i niech tak pozostanie! Ta sesja to naprawdę mi się podoba, j i nie, to nie tak, że jestem jakimś samochwałą:)Po prostu jestem szczęśliwa z moimi pracami. Na rok 2020 mamy kolejne postanowienie - ciągle  się rozwijać i poprawiać;D 



Jedno z moich ulubionych zdjęć. Podobają ni się kolory w tle. 



Mam kolejną rzecz nad którą koniecznie muszę pracować - równość horyzontu, sami z resztą zaraz zobaczycie na zdjęciach z plaży. 

O tym mówię. 
Ale ciężko było - była straszna wichura, piasek wlatywał mi w oczy (mimo, że noszę okulary, jakoś mnie nie obroniły XD). 


Tutaj, w edytorze bawiłam się winietą - efekty widzicie na zdj powyżej. A tak w ogóle to znacie jakieś fajne, darmowe lub w miarę tanie programy do edycji zdjęć? Moje ostatnio mnie nie zadowalają, a nie chce wydać fortuny bo uważam, że jeszcze nie pora na jakieś profesjonalne programy. 

Zdjęcia z samą głową i szyją  modelu zazwyczaj mi nie wychodzą ale to jest całkiem całkiem. Idealnie oddaje piękno Valegro. 




Dawno nie robiłam zdjęć na plaży! Nic dziwnego, za dużo ludzi jak dla mnie. Już nie mogę się doczekać kiedy otworzymy domek. Znając życie nie będę długo czekać - coś nie zanosi się na srogą zimę w tej naszej Polsce! 



Jeszcze jedno zdjęcie tego pana ze Schleich. 
To już tyle na dzisiaj, mam nadzieje, że uda mi się pójść na kolejną sesje. Jakie koniki byście chcieli zobaczyć? 
Partly Cloudy, Fantasie, GG, Snowmana, Zenyattę, Secretariata, Cobrę, Protocol, czy znów Valegro? 
A może jakieś Schleichy? Dajcie znać, bo będmiała trochę wolnego czasu:) 

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, rozpływam się jak zawsze i przede wszystkim podziwiam, ja za nic bym takich zdjęć nie zrobiła. Z tym programem to niestety Ci nie pomogę. A co do kolejnej sesji, to nieważne jaki to będzie koń, bo jestem tego na 100% pewna, że i tak będzie cudnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się uśmiechnęłam jak przeczytałam Twój komentarz:3
      Dziękuje bardzo, to miłe, ale uważam, że wystarczy ćwiczyć, żeby być coraz lepszym, No i moim zdjęciom nadal wiele brakuje! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zaczynam się przekonywać do tego gamonia. Może to jeszcze nie ten etap, gdzie planuję dla niego miejsce, ale ogólnie ślicznie wychodzi na zdjęciach i po prostu miodzio.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę jest świetny, jeden z najlepszych zakupów chyba!

      Usuń
  3. Najwyraźniej tylko mnie Valegro nie chce pozować przed obiektywem cx Zdjęcia śliczne, najbardziej przypadły mi do gustu te nad morzem. To lśnienie, te kolory... cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Mi akurat Valegro się bardzo łatwo fotografuje, łatwiej niż każdy inny model, ale każdy ma swój „gust”:)

      Usuń
  4. Cudny koń i cudne zdjęcia <3 Gratuluję nowego nabytku!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty