Wesołych świąt!

Hej!
Nie było mnie tu miesiąc! Cóż, w ostatnim czasie miałam naprawdę zajęte weekendy, a gdy już miałam czas albo lało albo było ciemno albo obie te rzeczy naraz więc nie miałam o czym napisać, ale już jestem i nawet mam troszkę zdjęć! Przejdźmy do rzeczy. 


Pisze ten post z okazji jutrzejszych świąt. 
Chciałabym wam życzyć spokojnych i wspaniałych świąt w rodzinnym gronie, wymarzonych prezentów, może nawet jakiś koników. W nowym roku również życzę wam motywacji do hobby, szczęścia i zdrowia:) 

(Tak wiem życzenia to ta moja słaba strona:)). 
Ja obiecuje, że jak tylko znajdzie się jakiś model pod choinką to wam go pokażę. 
Święta to bardzo przyjemny czas w roku - wiecie, jedzonko, kolędy... Nawet nie wiecie jak szybko mi czas minął od poprzednich świąt! 


W tym roku postanowiłam nie być gorsza od innych i przygotowałam kilka świątecznych zdjęć. My tutaj nad morzem śniegu nie mamy, ale sztuczny udało się kupić:D 


Fajnie się bawiłam edytując te zdjęcia tak, żeby było, że śnieg pada! 
Ale uwierzcie mi, nie chce mi się tego potem sprzątać...

W zeszłym roku miałam takie ładne zdjęcia z lampkami w tym roku jednak wyszły masakrycznie źle dlatego postawiłam na Schleichowe zdjęcia w stajni. 
No i jutro miną 2 lata odkąd mam GG Valentine i 1 od kąd mam Fantasie. Czy tylko ja zwracam uwagę na „urodziny” moich plastików? XD 


Może arcydzieła to te zdjęcia nie są, ale mnie się podobają - są klimatyczne! 


To tyle na dzisiaj, wiem, że krótko ale spokojnie, mam już plany na następne posty, więc nie martwcie się - wracam do żywych :D 
Jeszcze raz wesołych świąt! Mam nadzieje, że super spędzicie czas w tej przerwie od szkoły. Pa pa! 

Komentarze

  1. Bardzo świąteczne i urocze fotki <3 Super, że wracasz do żywych^^
    Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia. <3 Zdjęcia są fantastycznie, co do śniegu, to chyba nigdzie go nie ma. Może spadnie jutro?
    Pozdrawiam i życzę wesołych i bezpiecznych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten sztuczny śnieg *-*
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że aż tak wam się spodoba! Dziękuje!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty