Apart znowu w obroty, i mały update!

Cześć! 
Znów zrobiłam duży odstęp między postami - ale mam nadzieje, że już uda mi się utrzymać regularność. 

No więc w szkole męczą - typowo, ale staram się nie mieć zaległości i już jest lepiej niż na początku ale i tak mamy tak dużo do przerobienia, kilka złych ocenek wpadło teraz trzeba poprawiać. Na szczęście długi weekend (nie obejdzie się bez „tylko” 24 zadanek z matmy, kilku z chemii, i pracy pisemnej na polski), ale między szkołą znajdę czas dla siebie i modeli (mam nadzieje!). 

Jedyna „halloweenowa” fota. O moim halloween napisze wam na koniec postu. 

No właśnie, ostatnio ten czas znalazłam! 
Nawet 2 razy. Więc po długiej przerwie oficjalnie wróciłam do fotografii x) 

Moja kochana Chmureczka poszła na sesję. Znalazłam fajną, bardzo wygodną pod względem robienia zdjęć górkę piachu, pewnie niedługo ją i tak zabiorą ale ja już skorzystałam. Ojjjj jak ja tęskniłam za aparatem! 

Ogólnie wybaczcie te znaki wodne - prowadzę instagrama, po angielsku, gdzie wrzucam zdjęcia modeli @my_plastic_ponies. 
Ze zdjęć jestem zadowolona bo wyszły takie estetyczne, spokojne, jakoś mi się podobają. 


 To zdjęcie również mi się podoba. Wszystkie są edytowane bo również sprawia mi przyjemność edytowanie fotek:) 


Jeszcze jedno różowe:) 
Kolejną sesję odbyłam na plazy, i nie ma sensu przeciągać na 2 posty jak są ledwie 3 zdjęcia XD 




Secretariat po tej sesji zaliczył niezłą rysę:( 
Taką 2 cm. 
Nie dobrze, oj nie dobrze... Nie wiem jak mogłabym się jej pozbyć. Macie jakieś rady? 


I tutaj jescze GG. Prawie 2 lata temu zabrałam ją właśnie w to samo miejsce na pierwszą sesje z breyerem. No właśnie! Za niedługo mamy 2 urodziny bloga... Jak ten czas leci....!!! 
To na tyle z modelowych sesji, ale jest jeszcze druga część postu;) 
Mam kilka zdjęć jeździeckich, pomyślałam, że wam się spodobają. 
Na FB znalazłam jeszcze 2 fotki z hubertusa więc proszę: 


W drodze na gonitwę...

I gonimy! 
Tęsknie za Hubertusem jednak wszędzie dobrze ale w domu najlepiej. Ćwiczymy rozluźnienia, cofania itd.


A Halloween? 
Halloween jak zawsze super, spotkałam się z przyjaciółką byłyśmy w stajni, trochę ozdobiłyśmy jej konia:3 


Na przykład tak:) 
Trochę aparatem tez próbowałam ale nie wyszło zbyt dużo, za ciemno, i jeszcze nie mam ich na telefonie. 
A po stajni tradycyjnie poszłyśmy się przebrać, i mimo ze już jesteśmy w takim wieku, to poszłyśmy się bawić w zbieranie cukierków. Jak dla mnie halloween to fajna zabawa lubie takie przebieranki. 
Mam nadzieje, że chociaż trochę nadrobiłam nieobecność. Taki szybki update, co u mnie. Muszę też nadrobić na Waszych blogach! 
Niedługo możliwe że będę miała nowe zdjęcia, więc czekajcie cierpliwie. 
Pa! 

Komentarze

  1. Najbardziej podobają mi się zdjęcia srokatej od przodu i Sekretariat na piasku :) Jedyne wyjście co do rysy to niestety ją zamalować :/ Może jeśli użyjesz pasteli uda się tak, żeby nie było jej widać?
    Czy tylko ja nie obchodzę Halloween? cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasteli próbowałam - za słabe...:(
      Trzeba będzie się chyba z tym pogodzić, że nóżka Secretariata jest lekko okaleczona.
      Halloween to super zabawa!
      Ja nie świętowałam wcześniej dopiero od 4 lat jakoś się tak z przyjaciółmi bawimy.

      Usuń
    2. Ja też nie obchodzę, ale kiedyś wyrzeźbiłam sobie konia w dyni!

      Usuń
    3. Może kilka warstw pomoże chociaż to zatuszować? Przykra sprawa :/

      Usuń
  2. Też miałam okazję pochodzić na halloween, przyjemna zabawa ;) Co do rysy, to nie wiem co doradzić niestety :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Secret i pierwsze zdjęcie arabki wymiata. <3 Niestety na rysy nic nie poradzę, jedynie mogę wyrazić swoje szczere kondolencje, ale tak to już jest. Czasem się zastanawiam, jak bardzo modele muszą ucierpieć, żeby dobrze wyszły na zdjęciu. Może kiedyś o tym napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      W sumie świetny pomysł na post o tym, nie muszę mieć nawet specjalnie zdjęć do tego!:) Może wykorzystam, dzięki!

      Usuń
  4. Jak zwykle oglądanie Twoich zdjęć to sama przyjemność :-D
    Mogę zapytać orientacyjnie o miejsce hubertusa (Mazowsze?) - konie i pole wyglądają bardzo znajomo :-O
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo miło to słyszeć!
      Hubertus nie miał miejsca na Mazowszu - to Kaszuby:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty