Akcesoria i kilka fajnych zdjęć.

Hej! 
Coraz gorzej jest z moją szkołą. 
Codziennie jakiś test, kartkówka. Masakra, nie mam czasu na nic:/ Na modele również. Staram się organizować czas tak żeby w weekend móc porobić coś konikowego ale to i tak mało. No nic, ważne, że mam chwile między nauką aby napisać ten post! 
Zastanawiałam się co dać najpierw - akcesoria z początku wakacji których wam jescze nie pokazywałam czy zdjęcia z mistrzostw Pomorza w skokach. Ostatnio było wkkw więc uznałam, że teraz wrzucę coś modelowego. 
Mistrzostwa Pomorza też opisze, jak będziecie chcieli. 


(Znak wodny z Instagramu). 
Jestem z tego zdjęcia szczególnie dumna. Wreszcie udało mi się zrobić dobre chlupnięcie. Wiecie, żeby zrobić takie 1 zdjęcie muszę 1000 razy ochlapać konia zanim wyjdzie. Ale warto. Uwielbiam w nim kolorystykę i klimat, ukazuje idealnie ostatnią brzydką pogodę. Szaro - buro a jednak mi się podoba:) I nie jest to jezioro ani rzeka tylko zwykła kałuża. 


Zdjęcie z tarasu, bo mżawka była i nie chciało mi się tamtego dnia ruszyć x) Tu podoba mi się kolor tła. 



Zenka również zapozowała, lubie jej robić zdjęcia, ale nie w pełnym słońcu dlatego latem tak mało jej tu było. Ładnie wyglada jak jest szare niebo. No i to już jest koniec sesji, tylko 3 zdjęcia bo zaczynało padać. :( 
Ale ostatnio polubiłam deszcz, może dlatego, że lato mi się znudziło? 
W każdym razie pewnie jakoś w listopadzie zamkniemy domek, bo serio już u nas zimno! 
Szkoda, bo tu gdzie mieszkam nie ma za dużo miejsc (mam wybór: plaża i park), ale myśle że zimą będzie tych zdjęć i tak mniej, bo nie jestem fanką mrozów ale lubie śnieg wiec coś tam będzie. 



Na początku lata zrobiłam takie o to kantarki, ze wstążki rypsowej. 
Znowu brudne od kleju (ahh te moje zdolności do estetyki). 
Ale mi się bardzo podobają, tak wyglądają na koniu:



Jescze zrobiłam biały i dwukolorowy. 

Ten dla Cobry. 



Ten dla Protocol. 
I czapraczek też mam. 


 Chyba najlepszy do tychczas. 
Zrobiłam jescze zestaw dla GG, derkę z tamtym różowym kantarem:


Lepszego zdjęcia nie mam, bo wszystkie usunęłam jak nie miałam pamięci na poprzednim telefonie xc (trauma pozostaje do dziś XD). 
To już wszystko na dziś, taka mała aktualizacja. Mam nadzieje, że takie krótkie posty od czasu do czasu nie wadzą, bo odkąd szkoła się zaczęła nie moge sobie pozwolić na spędzanie za dużo czasu w internecie;) Spróbuje jescze wrzucić te skoki w weekend. 
Trzymajcie się, pa! 

Komentarze

  1. U mnie też tragedia ze szkołą, ale zbieram się do większego projektu, więc moze będzie lepiej bo na razie u mnie cisza. Zdjęcia cudne, szczególnie to pierwsze. Kurczę, też muszę tak spróbować. Co do kantarów, wydaje mi się, że podgardla zbyt wiszą, moze spróbuj zrobić krótsze paski? Derka i czaprak całkiem okej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:)
      Już któraś osoba zwraca na to uwagę, ja również uważam że zdecydowanie muszę je skrócić.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia robisz, szacuneczek! Akcesoria też niczego sobie, podoba mi się zwłaszcza różowa derka (wszystko co różowe jest piękne x-D).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten plusk jest po prostu idealny! Z resztą, co tu dużo mówić, wprost uwielbiam Twoje zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmiało mogę stwierdzić, że robisz coraz ładniejsze akcesoria <3
    Fotki są piękne zawsze-plusk wymiata
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje zdjęcia! <3 W akcesoriach przeszkadza mi wystający suchy klej, no i podgardle za długie, ale tak to cacy. Bardzo ładnie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Mnie tez ten klej strasznie irytuje. Podgardla do dopracowania:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty