Zdjęcia we wrzosach i nie tylko

Hej! 
Wakacje się kończą, co?:( Trochę żałuje że przez całe wakacje nie pisałam na bloga, a miałam dużo czasu wolnego, ale już było, minęło trzeba iść dalej:) W każdym razie ja wykorzystuje te ostatnie dni wakacji, chodzę na sesje zdjęciowe, maluje koniki itd. 
I wiecie co? Mój zapał do kolekcjonerstwa rośnie jak widzę efekty, progres i poprawę moich zdjęć. 
Mówię tak ponieważ sesja którą wam dzisiaj zaprezentuje jest moim zdaniem jedną z lepszych:D

Moje ulubione zdjęcie daje na początek. 
Co prawda trochę podkreśliłam w edytorze ten złoty blask, ale i tak, jestem bardzo zadowolona z tego zdjęcia. A ja mam tak że jak mi się zdjęcie podoba to daje je wszędzie, drukuje i naklejam na ścianę (robie tak też ze zdjęciami z którymi mam jakieś wspomnienia, no i tą ścianę wieszam też flo), publikuje na instagramie, wysyłam znajomym, oglądam w nieskończoność  no i ogólnie jest tak do momentu aż nie zrobię lepszego x) Ktoś z was tez tak ma czy tylko ja jestem taka dziwna?  
W każdym razie, są zdjęcia mniej udane i bardziej udane, chociaż zauważyłam że mam trochę inny gust jeśli chodzi właśnie o zdjęcia niż moi obserwatorzy na instagramie. Wygląda to mniej więcej tak: ja publikuje nie zbyt ładne w mojej ocenie zdjęcie, bo nie mam żadnego innego. Za to następnego dnia widzę 200 polubien przy czym inne zdjęcia mają max 100. Więc ciężko mi samej oceniać moje prace, dlatego zostawiam to wam. 


No i następna fotka. Zachód slonca to moja ulubiona pora dnia. Tak zwana „golden hour” to moja ulubiona okazja do robienia zdjęc. Kiedyś wam wspomniałam że nieznosze robić zdjęć w pełnym słońcu. I nadal tak mam. Uważam że modele brzydko się na takim słońcu świecą, i ciężko znaleźć ładne światło. Ja jestem bardzo niedoświadczonym fotografem, nie ogarniam wszystkich funkcji aparatu, no i w pewnych warunkach oświetleniowych sobie nie radzę XD A jaka jest wasza ulubiona pora dnia na fotki? A może jej nie macie? 


Następna próba robienia efektu pyłu wzbijającego się z pod kopyt. Cóż żeby zrobić takie jedno zdjęcie najpierw muszę zrobić 100 nieudanych ;) Ale i tak lubie próbować takich różnych fotograficznych trików. 


Podejście drugie. Moim zdaniem Cobra od przodu wyglada super. Ogólnie bardzo lubie robić mu zdjęcia. Każdemu polecam ten model. 
A jeśli chodzi o edycje to również tutaj podkręciłam kontrast. Uważam, że edytowanie zdjęć to nic złego. Ba! To część fotografii.Mi naprzykład edytowanie zdjęć sprawia dużą frajdę i odprężam się właśnie edytując zdjęcia. 


Proszę bardzo kolejne zdjęcia Cobry. Ta droga to moje ulubione miejsce do robienia zdjęć. Oczywiście, fotografowanie przy wodospadach czy na plaży to zupełnie inna bajka, ale jeśli chodzi o miejsca do fotografii blisko mojego domu/domku letniskowego to ta droga zdecydowanie jest moim ulubionym miejscem. Dlaczego? Po pierwsze zaraz koło niej są cudowne wrzosy latem. Po drugie widać z niej jezioro, ma dużo piachu do robienia realistycznych zdjęć i najlepiej z niej widać zachody słońca. Myśle, że każdy ma takie swoje jedno super miejsce:) 


Kolejne zdjęcie - Protocol we wrzosach. 
Z tego zdjęcia też jestem dumna. „Dumna” to może złe słowo. Może inaczej: to zdjęcie jest w moim typie. Właśnie takie zdjęcia mi się podobają, takie zdjęcia lubie robić. 


Już ostatnia fotka w takim klimacie. A wiecie, że moja pierwsza sesja, z aparatem fotograficznym odbyła się właśnie w tym wrzosie?:3 


Zdjecie w kompletnie innym stylu. Nie zrobione podczas deszczu, tylko wzięłam wąż ogrodowy i tak znęcałam się nad nieszczęsną Zenyattą;) 
Efekt moim zdaniem wyszedł nawet ok, chociaż chciałam żeby woda wzbijała się spod kopyt, ale po 100 próbie się poddałam. Chyba oczekiwania przerosły możliwości i często mi tak się zdarza podczas sesji. Wyobrażam sobie super zdjęcie, a kiedy już zaglądam jak wyszło już nie jest takie superX) 


O i mam jescze zdjęcie z Irlandii. Tylko jedno, ale jednak:) 


No i mam jeszcze na koniec taką GG dla was, dla odmiany we wrzosie haha:) 
Tęskniłam za pisaniem takich postów, czuje się teraz jak dawniej. Mam nadzieje że post wam się podobał, i jak oceniacie tą sesje? Jedna z lepszych czy mogło być lepiej? 
Pozdrawiam i pa. 

Komentarze

  1. Tak, mnie też zawsze dziwią ludzie na instagramie. Wstawię coś, co podoba mi się bardzo - 20 polubień. Wstawię coś brzydkiego - 100!
    Pierwsza fotka najlepsza. Wszystkie świetne, ale ta po prostu cudna jest :)

    Ja mam inny fetysz odnośnie fotografii - lubię długo mieć na aparacie nieprzegrane zdjęcia z udanych sesji. Często biorę wtedy aparat do ręki i oglądam je raz po raz, każde długo analizując (; A potem aż mi szkoda, jak przegram je na komputer, bo włączać laptopa mi się nie chce d;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie jestem jedyna!
      Aż czasem przykro patrzeć jak fotka którą uważałam że jest cudowna ma najmniej polubień ze wszystkichXD.
      Ja za to mam zupełnie na odwrót - aż rwę się do laptopa żeby zobaczyć moje zdjęcia na dużym ekranie:)

      Usuń
  2. Wspaniałe wspaniałe i jeszcze raz wspaniałe zdjęcia!
    Mam pytanko: Jaki masz sprzęt do robienia zdjęć?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wspaniałe i jeszcze raz wspaniałe zdjęcia!
    Mam pytanko: Jaki masz sprzęt do robienia zdjęć?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia we wrzosach oraz Zenka w deszczu to majstersztyk, reszta też ładna, ale robią tylko za tło. :p Ach... te czasy, gdy miałam aparat... Utożsamiam się z tobą, też nie mogę się doczekać, kiedy zgram zdjęcia, wysyłam je wtedy wszędzie po kilka razy, sama zachwycam się jak głupia i czekam na następny dzień, aby znów coś pstryknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuje!
      No, aparat robi za mnie dużo XD.
      Haha, ciszę się tez ze nie jestem jedyna taka z tymi zdjęciami! Ja mam to samo, wyczekuje następnej sesji jakby to miałobyc wydarzenie mojego życia!

      Usuń
  5. Aaa Protocol, nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę, choć nie powinnam ;)
    Bardzo ładne zdjęcia, cieszę się, czytając, że Twój zapał rośnie :) Może się podzielisz, bo ja akurat nie mam żadnych pomysłów ani chęci żeby tworzyć ;) Mi najbardziej podoba się to z pyłem wychodzącym spod kopyt, zamazuje on trochę figurkę i według mnie sprawia, że jest bardziej realistyczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! No i przesyłam duzooooo zapału!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty