Powrót?

Hej! 
Dzisiaj chciałabym wrzucić tylko kilka zdjęć, bo bardzo nie chce zostawiać tego bloga ale dzieje się następna rzecz która mnie od niego odciąga. A mianowicie to mam coraz mniej czytelników a pisać dla nikogo to nie ma sensu. Pamietam jak jako 11 letnia dziewczynka byłam podjarana tym blogiem, pisałam tu różne głupoty, wstawiałam nie zbyt ładne zdjęcia. Cieszyłam się z 5 widzów. Każdy komentarz wywoływał u mnie dzika radość i od razu pokazywałam rodzica jaka to sława na mnie spłynęła XD. Poprostu sprawiało mi to przyjemność czasem pisałam nawet 3 posty pod rząd. Ale teraz to już chciałabym żeby może było mniej postów ale może bardziej przemyślane, porządnie zrobione. Tylko że nie kręci mnie to aż tak bardzo jak wredy. Chciałabym mieć ten dawny zapał teraz, kiedy go potrzebuje. Mój telefon nadal nie działa, ciekawa jestem czy ten post w ogóle kiedyś zostanie opublikowany. Z każdym dniem jest gorzej ale na nowy moge liczyć dopiero za 2 miesiące xC 


W każdym razie - oto sesja z początku wakacji. Części nie mam na telefonie bo musiałam usunąć ponieważ pamięć mi się skończyła ale zostało mi kilka najlepszych:) 


To zdjęcie podoba mi się szczególnie. Wydaje mi się ze to była pierwsza sesja po mojej modelowej blokadzie. Jestem szczególnie dumna z tego zdjęcia. Światło i kolorystyka jest bardzo w moim guście :D


A tutaj Cobra. Nigdy nie przestane uważać, że jego poza jest cudna!
Sesja z działki jakby coś:p 



Pamietam że tamtego dnia zabrałam ze sobą wszystkie breyery. Wszystkie 10 koni. Nie muszę wam mówić o reakcji moich rodziców jak wysiadałam do auta XD 


I piękna Protocol. Tym razem bez kudłatych przyjaciół. Ale podoba mi się ta droga na której stoji klaczka. Chyba to zdjęcie należy do moich ulubionych. 

A w między czasie zdążyłam polecieć do Włoch i Irlandii. Jak sami się domyślacie posty raczej pojawia się w dalekiej przyszłości. Post z Irlandi będzie nie modelowy, prędzej jeździecki:) 
To wszystko na dziś, cieszę się że udało mi się ten post napisać. 
Żegnam:) 

Komentarze

  1. Kurczę, chciałabym mieć takie pomysły na zdjęcia. Najbardziej urzekło mnie to w trawie <3

    Rozumiem Twój zastój, moje modelowo-blogowe "życie" to przypominanie sobie po miesiącu, że blogi o figurkach istnieją i przy okazji pisania kolejnego spóźnionego posta sprawdzanie ile to rzeczy ludzie u siebie powystawiali c;

    Myślę, że główną przyczyną braku ludków jest fakt, że Twój blog na pewien czas zamarł. To jedna z przyczyn umierania blogów - brak postów, brak ludzi, brak komentarzy, brak chęci i blog odchodzi w zapomnienie.... Na Twoim miejscu powchodziłabym na blogi i pokomentowała, po prostu pokaż dawnym czytelnikom, że nadal żyjesz c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Naprawdę mi miło się czyta komentarze tego typu i to właśnie one sprawiają że ma się ochotę pisać i pisać!;)
      Domyślam się że ludzie opuścili mojego bloga bo pomyśleli że już nigdy tu nie wrócę. Nadrobię inne blogi i postaram się wrócić do regularności:)

      Usuń
  2. Zdjęcia świetne. Zazdroszczę Cloudy ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Cieszę się na nowy wpis, bo nie ukrywam, że tęsknię za Twoją modelową twórczością. Ostatni post wywołał w mojej głowie takie myśli że na 90% sobie pójdziesz i bloga zostawisz. Nie spodziewałam się tego wpisu i cieszę się, tak po prostu, fajnie, że wyskrobałaś trochę motywacji. Czekam na nowe posty i wysyłam dużą dawkę motywacji do dalszej twórczości <3
    PS Ja każdy wpis piszę na komputerze i nie mam do tego żadnego problemu. Co tam 15 minut więcej na odpalanie mojego białego staruszka ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga niestety na jakiś czas zostawić musiałam bo telefon mi się zepsuł i szczerze ja też myślałam że to rzucę ale nie poddam się na pewno i już wracam do regularności. Nowy post już wleciał następny również się szykuje:) dziękuje ci bardzo za takie miłe słowa to motywuje najbardziej:) Mam już nowy telefon i blogger zaczął działać więc znowu zabiorę się do pisania:)

      Usuń
  4. Znam ten ból :) Ja na mojego bloga nie zaglądałam bardzo długo i w pewnym momencie chciałam go nawet usunąć, ale wtedy przypomniałam sobie jaką radość dawało mi pisanie postów. Narazie zrobiłam sobie przerwę od pisania. Patrząc na Twojego bloga przypomniałam sobie o moim 😉 Trzymaj się ciepło! Pegazica😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w życiu bym nie usunęła, wole zrobić sobie przerwę i poczekać:3 I na pewno wejdę na twojego bloga! Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. O, trafiłam na kolejną osobę w blogowej sferze! Trzymaj się, ja tu zostaję ;) Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, ja również liczę że zostaniesz! Już wracam do pisania postów, wiec coś będzie się pojawiało mam nadzieje że często:)

      Usuń
  6. Pora się w końcu ujawnić. Uwielbiam Twoje zdjęcia, modele i pomysły na posty. Mimo mojej znikomej aktywności tutaj, wiem że bym tęskniła, gdybyś opuściła blogosferę na dłużej. Jestem również fanką typowo fotograficznych postów i z radością przeglądam fotki żywych koni, którymi się tutaj dzielisz. Posyłam motywacyjny uśmiech i wiedz, że każdy przeżywa kryzysy twórcze, ważne, aby z nimi nie przegrać.
    Pozdrawiam, Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuje za ten komentarz! Czytając te wszystkie rzeczy które mi ludzie piszą aż chce się gnać do pisania! Mam nadzieje że już nigdy mnie taka załamka nie spotka, a nawet jeśli nie zamierzam nigdy rzucać bloga, ponieważ na tą chwile daje mi on, i ludzie którzy go czytają strasznie dużo radości :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty