CSIO ***** 2019

Witam. 
Witam po jakże pięknej prawie 20 dniowej przerwie. 
Pewnie zapomnieliście kompletnie o moim blogu. Haha, ja sama zapomniałam XD
Nie komentując mojej nie uzasadnionej nieobecności przejdźmy do rzeczy! 
Dzisiejszy post będzie o CSIO *****. 
Niestety miałam okazje być tylko na 1 dniu ponieważ potem wyjechałam ma mistrzostwa polski w pływaniu :/ 
Wolałabym zostać ale cóż. 


Tak naprawdę ja nie jestem w stanie wam tego opisać słowami. 
Poprostu: wspaniała ogromna impreza jeździecka, idealna okazja dla każdego fotografa:3 


(Ja wiem że to blog o modelach koni, poprostu ostatnio nie mam na nie czasu, jak tylko zaczną się wakacje ruszam od nowa:)) 
Jak widzicie zdjęcia są udane. 


O koniach to już nie wspomnę. Uwielbiam oglądać każdego rodzaju zawody jeździeckie, ale CSIO to z pewnością moje ulubione. Może ktoś z was był? 
Byłam w zeszłym roku również, post powinien jescze być:) 

Bo w zeszłym roku również robiłam zdjęcia i uważam ze jest poprawa. 
Oprócz oglądania koni na CSIO można zrobić zakupy jeździeckie. Ja postanowiłam oszczędzać (czytaj: wmawiam sobie ze oszczędzam), i nic takiego nie kupiłam ale naprawdę była masa pięknych rzeczy! 



Nie powiem ze pogoda dopisywała. Była wielka burza i deszcz. Jednak to nie zatrzymało ani publiczności ani organizatorów. 
Uważam ze to najlepsze zdjęcia jakie kiedykolwiek zrobiłam aparatem. Naprawdę mi się podobają i już nie moge się doczekać następnego CSIO:) 



Sami widzicie. Co ja wam będe opisywać, patrzcie na zdjęcia! 


Widziałam 2 takie większe zrzutki. Raz tą co macie powyżej: para ta zwaliła całą przeszkodę, 
a raz taką na konkursie chyba 120 cm że przód konia skoczył tył nie. Tak to mniej więcej było. 



Także naoglądałam się koników. 
Mam nadzieje ze zdjęcia oddają klimat zawodów:) 


Podsumowując: wspaniały dzień, super impreza i udane zdjęcia. Czego chcieć więcej? 


Niestety już kończę. 
Widzimy się w wakacje, mam nadzieje ze podobały wam się zdjęcia:3 
Papa! 

Komentarze

  1. Nie ujmując niczego reszcie Twoich zdjęć, te wydają mi się najbardziej udane ze wszystkich dotychczasowych. Cudo <3
    A blog może i jest figurkowy, ale na takie posty się nie uskarżam c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Na pewno jak uda mi się dogadać w końcu z technologią (XD) wrzucę więcej końskich postów:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty