WKKW w Sopocie

Hejka! 
Dziś znowu post o prawdziwych koniach, a ze je lubicie myśle że wam się spodoba. 
Wiem, wiem zalegam z pokazaniem wam customow i sprzętów ale nie chciało mi się robić im zdjęć:/ 
A że fotki z wkkw mam pod ręką postanowiłam wam pokazać troszkę. Wyedytowałam je trochę, ale nie dużo. 

Zdjęcie nr 1. 
Bardzo podoba mi się ta dynamika. Kopyta rozpryskujące wodę dały niezły efekt. 
Bardzo cieszę się ze udało mi się przyjść na te zawody, akurat na cześć krosową. Konie i jeźdźcy byli naprawdę niesamowici. 



Mateusz Kiempa & Lassban Radovix pokonujący inną wodną przeszkodę. 
Idealna okazja na super zdjęcia. 
Mam nadzieje ze niedługo znowu będą jakieś zawody. W czerwcu jest CSIO wiec może się wybiorę :3


Kolejne udane zdjęcie:) 
Naprawdę jestem dumna z tych fotek! 

Wyjazd z wody i galop na kolejną przeszkodę. 
Jak widzicie w tle, można było podejść w miarę blisko do skaczących, ale bez przesady ze względów bezpieczeństwa. 


Piękny koń Banderas. Fascynuje mnie ten cały sprzęt jeździecki, muszę zaopatrzyć się w skórę i zrobić coś dla modeli:3 

Bez wpadek się nie obejdzie;) 


Skok przez żywopłot.
To tyle na dziś. Zdjęć z wkkw mam znacznie więcej ale to są moje ulubione, a poza tym chciałabym w miarę sprawnie opublikować ten post a zdjęcia strasznie przedłużają. 
Mam nadzieje że zdjęcia i post wam się podobają. 
Pa!


Komentarze

  1. Niesamowite to są Twoje zdjęcia. Uwielbiam je! Cudowną cechą tych crossowych jest fakt, że każdi ich element coś mówi, ma jakieś znaczenie. Piękna rozbryzgująca się woda, konie w ruchu, emocje na twarzach jeźdźców. Do tego wszystko wyraźne, no i ta kolorystyka! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pozytywną opinie:) Można powiedzieć ze te zdjęcia „czuć”x)

      Usuń
  2. Piękne fotki! Jesteś coraz lepszym fotografem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ze tak późno odpowiadam, nie wchodziłam w sekcje komentarzy od bardzo dawna XD
      Dziękuje ci bardzo! Ja tez uważam ze się poprawiłam:3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty