Sesja zdjęciowa na działce + info

Siemka! 
Ale zaniedbałam tego bloga:/ A już tak dobrze mi szło publikowanie regularnie postów! 
Ale nie myślicie ze próżnowałam! 
Podczas strajku nauczycieli udało mi się zrobić kilka fotek;) 
Dziś właśnie je wam pokaże. 


Są to jedne z udanych zdjęć. Zrobiłam je podczas wyjazdu na działkę:) 
Odkryłam ładną rzeczkę niedaleko domu wiec myśle ze częściej będe tam chodzić z modelami. 

Wzięłam ze sobą wszystkie breyery ale nie wszystkim zrobiłam zdjęcia.


Znowu mogłam podziwiać wspaniałe zachody słońca:) 

Fotoszopowa magia;) 
Bardzo łatwo zrobić takie zdjęcie, a tutorial pojawił się w zeszłym tygodniu na moim instagramie:) @my_plastic_ponies

To zdjęcie wyszło rewelacyjnie:) 
Ma taki klimat. 
Zauważyliście pewnie znak wodny, bo poszło na konkurs. 


No i na koniec GG i Protocol:) 
Nie chciałam przedłużać, to taki szybki post. 
A teraz info. 
Po pierwsze: 
Byłam na zawodach WKKW i mam masę super fotek. Wiec następny post będzie o tej tematyce.
Po drugie jadę na obóz konny. 
Ten sam na który rok temu. Tu możecie go zobaczyć: 
tu zdałam BOJ rok temu:)
Jednak na SOJ się nie odważyłam, mimo ze umiem już elementy które pojawiają się na egzaminie. 
No wiec przez następne 5 dni nie będe pisać postów, ale może (jeśli będe miała jakieś zdjęcia) chcecie taki post jak rok temu? 
To tyle na dziś. 
Pa! 

Komentarze

  1. Jak zawsze nie mogę napatrzeć się na zdjęcia *o* Poprawiłaś się jeśli chodzi o robienie zdjęć prawdziwym jeźdźcom. Świetnie Ci to idzie!
    Życzę udanego obozu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Nie moge się doczekać żeby wam pokazać te zdjęcia po majowce;)

      Usuń
  2. Kolejne świetne fotki ^^ Też muszę spróbować trochę ,,pobrudzić" obiektyw i zrobić jakiś pył czy kropelki na zdjęciach ;)
    Życzę udanego obozu ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty