Prezent urodzinowy czyli Breyer 2019

Hej! 
Jestem dzisiaj w bardzo dobrym nastroju bo nie dawno na moją półkę przybył nowy koń. 
Jest to prezent urodzinowy - bardzo udany. 


A jest to Protocol w rzeczy samej! 
Oprócz tej przepięknej klaczy w pudełku były jeszcze 2 pieski od Breyer. Całość razem prezentuje się właśnie tak! 

Zestaw to wyrzeźbieni podopieczni pewnego zakładu od ratowania zwierząt. Psiaki są ślicznie wyrzeźbione i bardzo mi się podobają. Dostały imiona Klusek (ten biały) a ten większy Astra. 

Jest to zestaw z 2019 roku. Od kąd zobaczyłam tego konika w internecie zaczęłam go pragnąc;) 
Następne modelowe marzenie spełnione! 



Protocol to skokowa klacz, której bardzo dobrze szło w tej dyscyplinie. Spójrzcie tylko jaka jest piękna. Przedstawiona jest w wspaniałym kłusie i jest pięknie wygięta. 
Ma zaplecioną grzywę i delikatny warkoczyk na ogonie. Odmianke ma na tylnich nogach a na pysku ma 2 gwiazdki i strzałkę. 

Nie da się nie powiedzieć że Protocol to PRZEPIĘKNY model. Jestem zachwycona i nawet nie wiecie jak się cieszę że ten model do mnie należy. 


Zdaje mi się że to Anglik ale nie chcę was wprowadzić w błąd. 
W słońcu widać jak fajnie pocieniowana jest klaczka. 


No a tu wybraliśmy się nad strumień! 
Jestem bardzo zadowolona ze sesja odbyła się tego samego dnia co konia dostałam. 
Protocol jest bardzo związana z psami i nie opuszcza ich na krok. 

Jako że było ciepło dałam koników wejść do strumyka. Psy już takie chętne nie były... 


No i oczywiście Ashley troszkę pojeździła na nowej. Kobyłka jest bardzo delikatna i grzeczna ale troszkę nieśmiała... 
Miejmy nadzieję że stado ją zaakceptuje;) 
Co do sprzętu to na razie zrobiłam takie sznurkowe ogłowie, za skórzane zabiorę się później. Czaprak jest od kompletu Snowmana który mam zamiar pokazać wam w którymś z przyszłych postów! 
Pozdrawiam! Paa!




Komentarze

  1. Ojej zazdroszczę jej! Jest świetnym modelem, a na tle morza to już w ogóle przepięknie wygląda. Zapewne spóźnione, ale Sto lat i spełnienia marzeń! I bym zapomniała, Wesołych Świąt! Pozdrawiam, Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A klaczkę musisz sobie kupić gorąco polecam!

      Usuń
  2. Bardzo ładny mold. Malowanie też jest świetne, a pieski słodkie i realistyczne. Chyba mnie przekonałaś ^^ Mam tylko pytanie, czy klaczka jest w skali Traditional czy Classics ?
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Odpowiadając na twoje pytanie: klaczka to skala trad

      Usuń
  3. WOW








































    #kreatywnośćlevelhard

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję modelu! Mnie samej nigdy specjalnie ta klaczka nie przyciągała, ale fajnie, że Tobie się podoba. Mało jest lepszych rzeczy niż otrzymanie trafionego prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Trafione prezenty to coś co wszyscy uwielbiają:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty