Zenyatta na plaży oraz nowe ogłowie

Hej! 
Dziś znowu pościk o Zenyacie:) 
Jestem przeszczęśliwa że udało mi się tak szybko zabrać ją na plażę no i zrobić jej ogłowie;) 


Jak widzicie koń jest super realistyczny! 
Nie mogę się nią nacieszyć, ale spokojnie nie zapomne o innych koniczkach:p 

To była bardzo szybka sesja zdjęciowa ale i tak się cieszę, bo oto pierwszy raz nowy model nie czekał tak kurząc się bardzo długo na sesję zdjęciową. Może pamiętacie, jak długo GG czekała na sesje? 
No więc właśnie;) 


Zenyatta bardzo dobrze się prezentuje na plaży. Zobaczcie sami! 


CZYSTE PIĘKNO! 
Chciałabym wziąć kiedyś ją i moją drugą księżniczkę Partly Cloudy razem na sesję. Co sądzicie o takim połączeniu dwóch wycofek?;) 



No i jeszcze takie focie. 
Może teraz przejdziemy do ogłowia?:3 

Używałam rzemyków, nożyczek mini kołeczkek no i kleju. Wzorowałam się na różnych zdjęciach z Internetu. 




Tradycyjne zrobiłam najpierw taki pasek. 



No i później dokleilam naczółek i podgardle (nie mam zdjęć). 
Jest to ogłowie bez nachrapnika. Szczerze jest bardzo zadowolona. To najlepsze moje ogłowie jak dotąd! Niedługo zrobię chyba następne, bo mam jeszcze rzemyki. 
A tak się prezentuje gotowe: 



Tak więc jestem dumna. 
Mam nadzieję że post wam się spodobał! 
Paa!

Komentarze

  1. Bardzo ładne foty, Zencia jest bardzo fotogeniczna, a ogłowia robisz coraz ładniejsze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Zenyatty ^^ Sesja jak zawsze śliczna *.* Znowu zazdroszczę Ci plaży pod bokiem, nie to co ja, same bloki w tle c;

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty