Malutka sesja zdjęciowa Cobry

Cześć!
W dzisiejszych poście pokażę wam tylko sesję zdjęciową Cobry, niestety króciutką. 


Jest to sesja w zwykłym parku więc nie liczcie na niesamowite widoki XD
Ale jestem całkiem zadowolona, Cobra chyba również.

Cobra jest naprawdę fajnym modelem, jeśli nie macie to naprawdę polecam. 
Sami widzicie - super wygląda na sesjach zdjęciowych. 



Ciągle w jakiejś wodzie! XD 
Poprostu w parku była i rzeczka i kałuże i stawek więc czemu by nie skorzystać? 
To zdjęcie jest dziwne ale ma coś w sobie. Nie wiem jak zdjęcie może być dziwne ale to jest takie specyficzne jak dla mnie :o

Strasznie się mi konik ubrudził tamtego dnia, i musiałam zrobić mu kąpiel. 






No i właśnie tak sobie żyjemy z moimi Breyerami. Cieszę się że ostatnio miałam czas zrobić zdjęcia bo znowu mam nawał testów i innych takich rzeczy w szkole:/ 

Uroczy pyszczek:3
Zanim się pożegnamy mam pytanko! 
Czy chcielibyście znowu post o takich dużych, prawdziwych konikach? Publikowałam już kilka razy takie coś. Ostatnio trochę zrobiłam zdjęć więc może chcielibyście je zobaczyć?;) 

Komentarze

  1. Kolejna fajna sesja! Co do posta o prawdziwych koniach to jestem za ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna sesja! No tym razem to już przeszliście samych siebie c; Mnie najbardziej spodobało się to zdjęcie od tyłu *o*
    A co do postów to wyznaję zasadę pisania na co mam ochotę. Inaczej by w życiu żadnego posta nie napisała cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:3 Post o konikach pojawi się niedługo:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty