Co nowego? Akcesoria

Hejka! 
Pomyślałam że może fajnie by było zrobić taki luźny post o moich najbliższych akcesoriach. Na dworzu coraz cieplej ale ja nie znajduje dużo czasu na wychodzenie  więc póki co musicie się zadowolić takimi u mnie w domu. 


Pierwszą rzeczą jest taki o to zestawił dla Partly Cloudy. Niedawno dostałam takie ozdóbki od mamy i postanowiłam je wykorzystać. Fajnie wyszły na napierśniku. 


Nie mam zdjęć z siodłem:/ 


W zestaw wchodzi również ogłowie bez nachrapnika. Bardzo podoba mi się kolorem tego zestawu:3 


Skoro już mówimy o Chmurce to zrobiłam jej jeszcze jedno ogłowie. Łapcie zdjęcie. 




No i Fantasia dostała nowy kanar! 
Jak wam się podoba? 
Moim zdaniem jest całkiem ładny. 


Tu jeszcze taka fotka z Ashley. Chciałam zwrócić uwagę jak ładnie Fantasia wyszła na tym zdjęciu! Fajny z niej model. 


Yy? A co to? 
Tak się bawiłam aparatem i tabletem. Nie wkleiłam tego, poprostu postawiłam konia przed tabletem z odpalonym zdjęciem hali! I efekt jest niezły! 
Mam jeszcze jedno:


Jedno z tych zdjęć poszło na konkurs więc może uda się coś wygrać;) 
To już koniec na dzis to wszystko co chciałam wam pokazać. 
Paa!

Komentarze

  1. Super zdjęcia! Takie pytanie, jaki to konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Organizowany przez pewną osobę na Instagrami, trzeba było dać zdjęcie w tematyce zawodów lub sławnych koni.

      Usuń
  2. Żyjesz! Już myślałam, że robisz jakąś dłuższą przerwę. Co do wpisu, to zdjėcia z ,,tabletowym" tłem są świetne, sama muszę wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyje, tylko niestety brak mi motywacji do pisania.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty