Krówki

Cześć! 
W dzisiejszym luźnym poście chcę was zapoznać z moim najnowszym customem. 
Jest to custom na średnio udanym customie. 
Pierwotnie był to mustang ze Schleich (ten z żółtą grzywą XD). 



Tak się ogier prezentuje teraz. Nie jestem w 100% zadowolona ale jest bardzo uroczy. 
Najbardziej chyba cieszę się z latarni na jego pyszczku. 


Jak widać trochę zaróżowiłam go pastelami. 
Na grzywie namalowałam mu biały kosmyk. 
Na ogonie też! 
A tak wygląda z drugiej strony:


To już 3 srokacz pod rząd!:0 
Ale malowanie tych latek i odmian sprawia mi ogromną frajdę. 
Jego imię to Pharlap. Wiem, nie ma nic wspólnego z tym słynnym wyścigowym koniem ale ostatnio oglądałam film o nim i tak mnie jakoś wzięło:3 
Kopytka zostawiłam i oczka również.

Muszę przyznać że gdybym mogła stworzyć własnego konia byłby bardzo podobny do tego ogierka;) 


Na jego pierwszej jeździe u nas towarzyszyła mu Molly - również custom, przedstawialam
wam już ją. Nawet się krówki polubiły:)

Ustawiłam drążki. Molly jest bardzo spokojna i ładnie skacze za to Pharlap...

...bardzo energiczny, ale również ładnie się porusza. 


Na koniec Pharlap skoczył sobie taką malutką przeszkodę. 



A Molly taką stacjonate. 
Mam nadzieję że podobał wam się taki post z opisem jazdy:) 
Jeszcze pytanko: kto wam się bardziej podoba: Molly czy Pharlap?;)
No to pa! 

Komentarze

  1. Hmmm trudne pytanko, oba srokacze są urocze... Jednak ogierasek chyba lepszy ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z panią powyżej ^^ Mi też bardziej podoba się ogierek ^^
    Zazdro talentu do customów ^^





    Może w przyszłości zrobisz takie zakładki jak "Moje konie","Moje customy","Jeźdzcy" itp? Domyślam się, to zajmuje mnóóóóóóóóóóóóóstwo czasu, ale ja (jak zwykle nieogarnięta) nie ogarniam jak się nazywają twoje konie, jakie masz, a przede wszystkim-ILE TY MASZ TYCH SZKAP?!
    Pozdro
    ~Nigdynieogarniętaosóbkaznananatymblogupodnazwą
    ~Moon









    PS Piszę ten komentarz 2x bo za pierwszym wybrałam konto google :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam nad zakładkami, ale jak próbowałam zacząć je robić coś się nie zapisywały:0
      Hahaha, szkap to ja mam bardzo dużo, ponad 100 :D Dziekuje za komentarz:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty