Takie tam nudy, kolejne zawody na hipodromie.

Hejo!
Witam po długiej nieobecności! 
Nie miałam czasu żeby wybrać się na sesję a jak już miałam to nie mogłam wsiąść ze sobą aparatu więc słabo wyszło. 
Nie przygotowałam nic specjalnego poprostu tak pisze żeby pokazać że żyje (jeszcze). 
Jestem chora więc jest nie ciekawie no ale zanim jeszcze byłam chora to wybrałam się na 2 sesję zdjęciowe (ta druga ciekawsza). 

Taki krótki spacer na plażę. Nie jestem zachwycona jakością bo to było robione bardzo nieprofesjonalnie XD. Tak bywa. 




I w sumie nie było tak źle:) Koniki zadowolone (wzięłam tylko dwa: Acapelle i Saharę). 




Fajnie pozowały:) 
No to teraz pokażę wam ogłowie na Schleich. 

Białe fajnie wygląda na Choco;) 
Jest naprawdę malutkie! 


Tak, byłam na następnych zawodach na hipodromie:) 
Zdjęcia również nie pozwalą ale same zawody były świetne! 





Śliczny pyszczek, lubię takie odmianki.Były również licytacje na WOŚP! fajnie że hipodrom również się zaangażował. 



Wiem że zdjęcie ruszone ale chciałam zwrócić uwagę na nalepkę WOŚP na nausznikach! 






Niepowodzenia również były! 
Dużo zawodników rezygnowało:( 
Aha i jeszcze jedna rzecz! 
Mam Instagrama (nie chodzi mi o tego mojego) tylko założyłam drugie konto o nazwie my_plastic_ponies lub KONIUSZKI. Tak więc zapraszam!!!! 
Jeżeli jednak ktoś chce zobaczyć moje nie tylko modelowe zdjęcia tylko na przykład żywe konie to zapraszam na konto paulachudecka:) 
Niestety nie zrobiłam jeszcze zdjęć w plenerze moim wspaniałym nowym pięknym klaczką Fantasii i Gozosy:( Mam nadzieję że znajdę jakoś na to czas i że wyzdrowieje szybko!
No to już wszystko. Pa!

Komentarze

  1. Ale zazdroszczę pobytu na hipodromie, jak zobaczyłam Skrzyczyńskiego, to mi się mocno zachciało tam pojechać. Cóż, nie byłam, nie widziałam, trudno - trzeba czekać na jakieś inne zawody z naszą fenomenalną polską drużyną.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie tam dużo zawodów więc może kiedyś uda się Ci tam dotrzeć:)
      Jestem tam często ponieważ tam jeżdżę konno i mam 5 minut samochodem. Rzeczywiście zawody były widowiskowe!
      W każdym razie życzę Tobie żebyś mogła tam być:)

      Usuń
  2. Konto obserwuję, a jakże, piękne zdjęcia robisz *.*
    Muszę się przyznać, że w przeciwieństwie do większości osób nie lubię zawodów skokowych. Dlaczego? Temat byłby chyba na cały post, dość że większość skoczków odrzucając ujeżdżeniowe praktyki odrzuca także elementy bardzo ważne dla końskiego zdrowia, które nie mogą być pomijane niezależnie czy jeździ się ujeżdżenie, cross czy skoki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję!:3
      Lubię skoki ale masz rację wiele osób tak robi.
      Wydaje mi się że czasem nie zwracają uwagi na konia tylko na swoje "dobro".

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty