Nowe zestawy dla Breyerów

Hej! 
Tak biednie tu ostatnio... A to dlatego że nic się u mnie nie dzieje. 
Postaram się jednak abyście nie zasnęli z nudy przy tym poście. 
W każdym razie ostatnio zrobiłam 2 zestawy składające się z czapraków i owijek. 

Tak wygląda ten pierwszy. 
Zapomniałam siodła i ogłowia dlatego tak dziwnie to wygląda... Ogólnie to jestem zadowolona z tego zestawu. 


Następny zestaw prezentowany przez GG. 
Również fajnie wygląda. 


Przy okazji zrobiłam kilka fotek Fantasi i Gozosy (przypominam że to moje najnowsze Breyery). 

Ta sesja ogólnie mi się nie podoba. Światło jest brzydkie. Przepraszam, ostatnio mało mam czasu. 





Śliczna Gozoska:3 


A cóż to? Najnowszy custom! 
Konik ma jakieś 3 centymetry wysokości! Tak, to przemalowana zabawka. Ale w każdym razie jest przeuroczy. Bardzo mi się podoba. 
Co do customów:




Ten pierwszy był zrobiony przez moją przyjaciółkę. 
Ten drugi jest zrobiony przeze mnie. 
Co sądzicie o takich customach? XD 
Ja uważam że to bardzo dobra zabawa! 
Kupiłam jeszcze 2 Schleichy ale będę o nich pisała później. Jeden również pójdzie chyba do przeróbki. 
To już koniec tego postu, wiem że nie tryskał energią i ciekawymi rzeczami ale tak czasami bywa XD. 
Pa pa! 

Komentarze

  1. Customizing to faktycznie fajna sprawa. A co do sprzętów to podobają mo się ich kolorki. Sama wolę nie robić czapraków bez siodła (tzn. robiłam je ale ostatnio uznałam, że to bez sensu cx), bo nie wiem do końca jak duże powinny być, ale może udało Ci się odpowiednio wymierzyć c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pasują okej, chodziło bardziej oto że na sesję zapomniałam;)

      Usuń
  2. Gdy ogarniasz, ze wszystkich chcesz ciąć mydłem...














    #sweetbutpsycho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem xD

      Usuń
    2. Śliczne zestawy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Kiedy zamierzałam to napisać?
      Sto lat temu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  3. Ładne foty i urocze zestawy. Czekam na zdjęcia zestawów już w siodłach ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty