Przeszkody dla breyerów.

Hej! 
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam przeszkodę jaką sama zrobiłam właśnie na skale Traditional. Wybaczcie, będzie to bardzo krótki post ale chciałam koniecznie Wam pokazać:) 


Tak się prezentuje obok Ashley. 
Zestaw składa się z 5 drągów i 2 stojaków. 
Już wkrótce zrobię więcej takich przeszkód, bo to bardzo szybki i prosty sposób. 


Tak to się prezentuje:) 


Sądzę że brakowało mi właśnie przeszkód! 
Teraz będe mogła fotografować treningi Ashley. 


Secretariat próbował swoich sił na malutkim krzyżaku. 


Ashley jednak troche się wachała i koń wyłamał, a dziewczyna wylądowała na ziemi. Ale na szczęście się podniosła :D


Namówiłam ją by spróbowała na oklep na Cobrze:) 
Stojaki mają 12 możliwosci wysokości (tych takich gdzie się opiera drąg). 
Nawet jestem zadowolona. Chociaż jak zwykle nie bije od nich estetyka. No cóż, trzeba ćwiczyć! 


Drążki na Chmurce:3 


I na koniec taka stacjonatka. 
Fajnie towygląda. Zrobiłam to z kartonu a drągi to poprostu długie wykałaczki (takie na jakich robi się np szaszłyki XD) 
Nic więcej na dziś nie udało się mi przygotować, nadal nie byłam na sesji ale może zrobię to jutro. Świąteczny post powinien pojawić się dzień przed Wigilią:) 
No to papa! 

Komentarze

  1. Czekam na świąteczny wpis, a co do przeszkód to bardzo ładnie ci wyszły, ja nigdy nie próbowałam, może czas to zmienić ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty