Pierwszy śnieg!

Hejka! 
Witam was w tym jakże radosnym poście! Udało mi się jeszcze przed świętami wyskoczyć na szybkie zdjęcia, a miłą niespodzianką był śnieg! 
Nie były to jakieś gigantyczne ilości ale przy modelach wyglądał nieźle. 


Jestem bardzo zadowolona ze udało mi się tą sesję zrobić, zwłaszcza że jest nienajgorsza. Tylko szkoda że taka krótka będzie :/ 


Myślę że koniska się ucieszyły że je wreszcie zabrałam na zdjęcia. Już trochę nudnawo się zrobiło na blogu;) 


A kto to tak pędzi? Takie to mamy tereny na Secretariacie;) 


Jedno z moich ulubionych zdjęć. 
Fajnie ten konik wygląda w śniegu. 


Ostatnio przyhamowałam z akcesoriami bo mam nawał nauki przed świętami. Jeszcze jutro czeka mnie test ale na szczęście potem wolne. Post świąteczny planuje na weekend. 


Chmurka również pohasała po ogrodzie. 




Nie powinnam faworyzować ale zawsze będzie moją ulubienicą:3 


Biedroneczka:) 



Niestety doszliśmy już do końca. Mam nadzieję że zdjęcia się podobają i do zobaczenia w świątecznym poście!

Komentarze

  1. Bardzo ładne foty, a w szczegòlności te z Biedronką i Chmurką. Śnieg w tle nadaje klimatu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty