To już rok!

Hej! 
Dzisiaj blog świętuje wielki dzień. Swój rok! 
Tak, równo 20 listopada założyłam tego bloga. I patrzcie! Ledwie się obejrzeć a to już mija cały rok. 


Chciałabym podziękować wszystkim którzy czytają mojego bloga. Liczy się to dla mnie i oby tak dalej! 

Chciałabym również zaznaczyć ile rzeczy się nauczyłam! 
Customy, akcesoria, stajnie i wiele wiele więcej- kiedyś były wręcz nie możliwe do zrobienia... 
(ktoś został przyłapany na zjadaniu ciastka;))



Odkryłam tyle nowych rzeczy... Nie chce być taka typowa ale muszę to powiedzieć: blog w pewnym sensie to nowa pasja, która troszkę zmieniła moje życie.


Zdjęcia kiedyś wykonywałam telefonem. Byłam zainspirowana innymi kolekcjonerami i próbowałam uczyć się od nich. 


To stare zdjęcie z sesji z Austrii... Czuję się jakby to było przed chwilą. Porównajcie ile się zmieniło w moich zdjęciach...


A to zdjęcie z sesji nie dawno...
Progres jest!:)


Na urodziny bloga urządziłam małą sesyjkę z torcikiem i świeczką. Skromnie ale klimatycznie.




Koniki szczęśliwe jak nigdy:) 


Poprostu chciałam jakoś to uczcić... Myślę że na konkurs to baaardzo za wcześnie. 
Będę się dalej rozwijać i uczyć, czekajcie cierpliwie:) 


Mam nadzieję że długo będę jeszcze się tym zajmować. To wspaniałe hobby, i tego się trzymajmy! 
Rok, zanim się obejrzymy już będę pisała post na drugie urodziny... 


I po świętowaniu:( 
Trzeba wracać do lekcji... Czekajcie cierpliwie na następny post!:) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty