Sesja zdjęciowa na plaży + nowe akcesoria

Cześć!!!
Wreszcie mam coś konkretnego do wstawienia tutaj! 
Mianowicie, sesję zdjęciową na plaży oraz chce wam pokazać nowe akcesoria dla Breyerów.  
Znowu złapała mnie choroba ale na szczęście przed ten zdążyłam zrobić zdjęcia:) 



Zacznijmy może od sesji bo uważam że wyszła naprawdę fajnie i jestem usatysfakcjonowana, a to najważniejsze. Chmurka spisała się doskonale. 


To był jej pierwszy raz na plaży. I szczerze: dawno tam nie byłam! Moja pierwsza sesja na plaży była około rok temu: 


Oto zdjęcie z temtego czasu:) 
2017 vs 2018?


Mnie tam się wydaje że bez porównania! Od tamtego czasu sporo się nauczyłam i zaczęłam używać profesjonalnego (że tak powiem:)) sprzętu. 
Wydaje mi się że to było tak niedawno, a to już rok zaraz będzie jak założyłam bloga:) 




Obiecałam że ją zabiorę a więc proszę bardzo. Chmurka występowała solo;) Na następnej sesji Cobra... Chyba że pojawi się już w tym poście, ale zobaczymy pod koniec:3 



Strasznie dużo osób zwracało na mnie uwagę, komentowało. Nigdy tak wcześniej nie miałam mimo że fotografowałam w wielu publicznych miejscach...


Odpowiedź na to zastanawianie się jest prosta: Podobała im się moja Chmurka;) 


Słońce raz się wyłaniało za chmur a raz chowało. Ale zimno było...





Polskie morze jest okropnie brudne. Przy brzegu na powierzchni unosiła się CZARNA obrzydliwe wyglądająca breja, dlatego też nie zrobiłam zdjęć jak Partly Cloudy stoji w wodzie. 



To zdjęcie to jedno z jej najlepszych:) 


A potem mimo że jest jesień pozwoliłam Chmurce pohasać w strumyku. 


Jeszcze taka jesienna fotka i przechodzę do akcesoriów. 


Tak, Snowman otrzymał ogłowie. Jestem z siebie dumna, bo mimo że nie ma sprzączek to ma podgardle i prezentuje się estetycznie (co do mnie nie podobne XD) 
A nie zgadniecie skąd miałam skórę....




Ze starych, zamałych, zniszczonych czapsów do jazdy!!!;) 

Udało mi się wyciąć stosunkowo cienkie paski. 



Cobra otrzymał skórzano-filcowy kantarek. 
Kolorki takie Halloweenowe. 


Już trochę mniej estetyczny ale starałam się! 


Chmurka również otrzymała ogłowie! 

Tak więc rozwijam się pod względem akcesoriów:) 
No to pa! 

Komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia! Pogodynka jest bardzo fotogeniczna. Ja liczę na to że jeszcze w ten weekend uda mi się ożywić moje posty bo nauki multum :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Chmurka swój urok rzeczywiście ma!!!
      Ja również mam potwornie dużo nauki. Jutro halloween, chciałam zrobić jakiegoś takiego halloweenowego posta ale nie mam czasu:(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty