Jesień nadeszła.

Hej!
A więc jesień już jest. Wieje wiatr, leje deszcz a choroby czepiają się ludzi jak szalone. Mnie właśnie złapało przeziębienie, więc na sesję nie wyszłam, mimo że aparat został naprawiony. 
Mam tylko kilka zdjęć Snowmana które zrobiłam w zeszły weekend.




W porównaniu z tym co dzieje się teraz za oknem, pogoda na sesji była dobra. Snowman zadowolony że wreszcie poświęciłam mu trochę uwagi.


Snowman ładnie pozuje na polu.  Ma piękną sylwetkę! 


Zobaczył sarnę? A może lisa? Nocami przychodzą do nas lisy. Przekopują się pod płotem i wchodzą na taras. Dowodem były... lisie kupy. Tak. Ostatnio wywaliły śmietnik, a potwierdzenie tego że nie zrobił tego wiatr był pogryziony worek. 


Moje ulubione zdjęcie Snowmana. Tak ładnie wygląda siwy koń we wrzosie! I jak zwykle to ciekawskie spojrzenie, roztapiające serca:) 


Jak się okazało, Snowman lubi kwiatki.






Zmarzłam okropnie na tamtej sesji! 


Profil Snowmanowej głowy jest moim ulubionym typem. Tuż pod oczami jest wklęsły, ale zaraz nad chrapami wypukły. 


Przystojniak;)

Tylko tyle zrobiłam zdjęć a wszystko przez to że nie spodziewałam się tak zimnej pogody i się ciepło nie ubrałam. 
Ale wstyd byłoby mi przyjść z taką ilością zdjęć, więc mimo choroby zrobiłam zdjecia... 


W stajni! No i sezon derkowy uważam za otwarty. Pora znów naszyć kolejne derki! Sophie dba o swoją klaczkę i zawsze po treningu zakłada jej polarową derkę którą już wam pokazywałam:) 
Jesienne klimaty u nas, oj tak!



Alpha już się zadomowiła. Dostała już swój boks:)


Sara i Bobby na wspólnym spacerze dookoła stajni na cordeo. Że im się chciało w taką pogodę!


Wreszcie wymyśliłam imię dla "nowej". Nazywa się bardzo prosto: Stella:) 


Kto poznaje wakacyjnego customa Fantazję? 


Claire już zaczęła treningi z Alphą. Dobrze im idzie, ale coż:


Różnie to bywa z klaczami;)






A tu Apokalipsa najeżdża na stacjonatę:3






Niedługo będę również obchodziła 1 rok bloga, 20 listopada zaczęło się to całe szaleństwo;) Być może będzie jakiś skromny konkurs, czy cuś:) 
A za tydzień jadę na Hubertusa tak przy okazji i mam już zarezerwowaną klaczkę, Stokrotkę. Jeżeli ktoś nie widział tej pięknej damy to może ją zobaczyć 
tu . 
Ja się żegnam, życzę zdrowia, bo chorubska jesienia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty