GG i araby, kąpiel Cobry w kałuży:)

Hej! 
Przychodzę do Was z małą sesją zdjęciową którą udało mi się zrobić na działce. Upały po deszczu do nas wróciły, a ostatnio jezdziłam konno na placu w pełnyn słońcu no i gdy zeskoczyła z konia i prowadziłam go na myjkę czułam że mi niedobrze i że nogi się podejmą uginają. Dlatego więc też na blogu bardzo dużo postów jest w zachodzie słońca. Nie lubię fotografować w żarze słońca. 


Zachodzące słońce to jednak coś innego. Uwielbiam zachody słońca, oglądam prawie każdy. Z resztą bardzo podoba mi się że wtedy na zdjęciu widać tylko kontur figurki. Jak widzicie powyżej, zabrałam na sesję dwa konie które nigdy, przenigdy nie były na sesji zdjęciowej. Może dlatego że ja nie przepadam za arabami? No ale ta para spisała się na medal!!! Zwłaszcza ogierek. 


Partly Cloudy, po trzech tygodniach stania na półce w pustym domu, bardzo się ucieszyła że to właśnie ją zabieram:) 









Strzelec i Felicja mają już dużo lat. To one trafiły do mnie jako pierwsze figurki, a jako małe dziecko mówiłam na klaczkę Lipicanka. Tak, kojarzyła mi się z Lipicanami. Kiedy dotarło do mnie że to arab, przez kilka lat nie miała imienia. Felicja to jej nowe imię. 
Jeśli chodzi o Strzelca, to nazwałam go tak na cześć mojego ulubionego niegdyś konika. No dobra, idziemy dalej...


GG również wystąpiła. Próbowałam uchwycić ją ładnie z Chmurką ale panny się nie lubią! 

Stają od siebie jak najdalej, a Chmurka to czasem zaczepi... Bo ona trzyma się z Cobrą (o którym zaraz) a GG z Snowmanem no i ze swoim synkiem. 







To zdjęcie jest dziwne, ale mi się podoba;) 


A kuku! Czyli żyrafa GG.


Chmurka fajnie tu wygląda. Zawsze na zdjęciach bije od niej jakiś taki spokój, dlatego lubię ją fotografować. 


No i znowu Strzelec. Na tym zdjęciu widać charakterystyczny dla arabów mały, wklęsły pysk.




Ah, te widoki...


No dobrze, ale którą arabeczkę wolicie? Mi ładniej pozuje Chmurka:) Ale Fela też jest niezła! 




W zachodach słońca fajne jest to że jeśli się odwrócić od słońca to wszystko jest delikatnie złote, ale jest jasno. 


Spam Chmureczek XD






Cierpię na brak opisu do tego zdjęcia... Poprostu Strzelec fajnie wyszedł;) 


Fela i Strzelec to najlepsi przyjaciele, może dostalam ich razem? Staruszki spokojnie czekają aż zrobię zdjęcie, nie wywalają się i nie odbiegają:) 




O, i oto przykład jak GG ucieka przed Chmurką, która z pozoru nieśmiała ale jeśli chodzi o GG zamienia się w bestie. 


Fajnie słońce padło na GG, dając jej taki złoty odcień:) 


No a teraz kilka zdjęć Cobry:) 


Zabrałam chłopczyka nad jezioro, bo kiedy ostatnio tam był nie zrobiłam mu żadnego ładnego zdjęcia. 




Nie zdołałam go zatrzymać, i wskoczył do kałuży. Ja wybrudziłam buty ochydym błockiem, a on kopyta. Ale przyznam bawił się świetnie. 


On jest taki słodki...<3 


No to ja się żegnam, papa:) 

Komentarze

  1. Jakie śliczne te zdjęcia! <3 bede tu zaglądać. Zapraszam do mnie C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo naprawdę się cieszę. Miłe komentarze bardzo motywują!:) Na pewno wpadnę do Ciebie w wolnej chwili:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty