Zjawa w różowych chmurach:)

Cześć! 
Dziś mam dla Was naprawdę wyjątkową sesję zdjęciową GG. Z resztą sami się o tym przekonacie! 

Trafiłam na naprawdę wspaniały zachód słońca. Postawiłam konia w najzwyklejszej w świecie kałuży, i proszę bardzo takie zdjecia się udały;)





Odbicie daje niesamowity efekt, prawda? 




Rzadko się spotyka taką pogodę. Różowe niebo i mgła po burzy:) 








Tu na polu. Mam nadzieję że jeszcze raz zobaczę taki zachód i będę miała okazję zabrać więcej modeli. 



Na dróżce nad jezioro. 






Mieliśmy zrezygnować ze spaceru nad jezioro, bo komary strasznie gryzły, jak zwykle, ale jednak poszliśmy i cieszę się z tego. 


Takie zdjęcia są warte tyle ukąszeń komarów! 


A tu na koniec zdjęcie dmuchanego jednorożca:) 
Niestety to już koniec tego postu. W następnym tygodniu chyba nie będzie postu, bo wyjeżdżam na zawody do Niemiec, ale spokojnie, spróbuję nadrobić tą nieobecność. 
To papa!:) 


Komentarze

  1. GENIALNE zdjęcia *.* Niemalże WSZYSTKIE mnie urzekły baaaardzo. Nie wiem co więcej napisać. Po prostu tak śliczne że nie mam słów.

    A jakie zawody? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh dziękuję ślicznie, naprawdę mi miło:)
      Zawody pływackie, nie wiem czy wspominałam ale trenuje pływanie;)

      Usuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, nierealne, rozmarzone! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty