Wielka sesja „nowego”

Cześć wszystkim! 
Od czego zacząć? Do mojej kolekcji dołączył nowy Breyerek, a mianowicie mustang Cobra. 

Tradek jest trochę mniejszy od pozostałych. Na pierwszy rzut oka pomyślałam o jaki uroczy karusek, a to tak naprawdę jest uroczy skarogniadusek;) 

Posiada skarpetki na wszystkich swoich pęcinach. 


Wspaniałe się prezentuje z każdej strony i jestem z niego niesamowicie dumna.:) Podoba mi się że koń jest uchwycony w galopie. 







Uwielbiam mu robić zdjęcia, tak pięknie pozuje! Nie przewraca się od wiatru, bo jest trochę cięższy niż np Snowman. 












Tu już nad jeziorem. Cobra naprawdę spisuje się świetnie, zamierzam wziąć go na sesję z Partly Cloudy, być może będą do siebie pasować! 


Jedno z moich ulubionych zdjęć z tej sesji. Kocham ten jego czekoladkowy połysk. 





 Te ostatnie weekendy są jakieś takie wakacyjne. Być może dzięki pięknej pogodzie. Słońce sprzyja bardzo na sesjach. 













Mam potwornie dużo zdjęć. No tak to jest jak się dostanie nowy model:) 



Takie śliczne czerwone kwiatki mi zakwitły. Niestety były dość wysoko i model musiałam podtrzymywać ręką. 


 


Znowu udało mi się złapać zachód słońca! 







Tu dwa zdjęcia od dołu bo sama nie wiedziałam które lepsze, wiec ocenę zostawię Wam:) 




To była duża ale też bardzo udana sesja. Ja już się pożegnam, mam nadzieje że zdjęcia się podobają:) Pozdrawiam! 


Komentarze

  1. Aż dziw, że dotąd o tym paniczu nie słyszałam.
    Mi osobiście najbardziej przypadło do gustu zdjęcie pod tekstem i zdjęciem z ,,wysoką" trawą (nie umiem tego lepiej opisać c; ). Wyszedł na nim tak prawdziwie. Niemalże jak realny koń c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Naprawdę nigdy nie słyszałaś o Cobrze? Ostatnio pojawił się na breyer.pl.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty