Sesja o wschodzie słońca...

Hejka! 
Dziś przychodzę do Was z sesją zdjęciową!:) Nareszcie po kilku miesiącach znowu przyjechałam do letniskowego domku. Oczywiście Breyery i Schleich ze mną. Bardzo się ucieszyłam że mogę znowu spędzać wolny czas fotografując modele. Tu wychodzi mi to najlepiej. Może dla tego że tak tu pięknie? 
Najpierw zaprezentuję Wam zdjęcia zrobione o siódmej rano. Obudzona pomarańczowym słońcem wyszłam zacząć fotografować:) 

Zawsze marzyłam o sesji o wschodzie słońca! Tylko że albo budziłam się w nocy albo jak już było pełne zwykłe słońce... 




Bez koników. 


Zdjęcia zrobione zostały na polu tuż za moim domem. 









Mam więcej zdjęć ale wybrałam najlepsze, żeby nie spamić XD przejdę już do dalszej części. 








Wychodzimy z tego tajemniczego wschodu  słońca i wchodzimy w wodny klimat;) 



Pomost wynurzył się z wody. Ci co czytają od samego początku w 2 czy 3 poście chyba zamieściłam zdjęcie tego samego pomostu tyle że różniące się tym ze mostek był pod wodą... 




Siwy jest porostu przystojny i tyle.;) No powiedzcie mi, komu się taki konik nie podoba... 

Dzidzia (taki przydomek przypadkowo do niej przylgnął, bo raz zamiast powiedzieć GG powiedziałam dzidzi;)) również musiała się wykazać i zaprezentować się na pomoście jako majestatyczna dama. 




Dla niej to musiała być prawdziwa przyjemność, tak sobie stała w centrum uwagi, na słoneczku 



Synek nie mógł być gorszy... 




Oddalającą się zjawa...;) 








To jedno z moich ulubionych zdjęć:) 
Było czasem ciężko zrobić zdjęcia bo wiatr zwiewał moją gromadkę. 













Tutaj mam już tylko zdjęcia schleich. 


Jak widzicie pogoda gwałtownie się zmieniła. 





Tak to wygląda z daleka;) 

Dużo czasu zajęło wstawienie tych zdjęć zwłaszcza że mój blogger robi wszystko po swojemu. 
Jest to jedna z moich ulubionych sesji, było naprawdę cudownie! 
W moim stadzie pojawił się kolejny tradek. Niedługo pojawi się tu post o niej. Szykuje się też do kolejnego customa. To tyle co chciałam Wam przekazać, pa pa myślę że nie długo kolejna dawka zdjęć:3 



Komentarze

  1. Szkoda, że tych zdjęć nie da się powiększać... Wstawiasz je z bloggera? W sen. korzystając z funkcji, które udostępnia w tym celu blogger?
    Mi najbardziej podoba się zdjęcie z fryzem i klaczą Kanabstrup. Wybacz, nie mogę spamiętać imion >.< Kojarzę tylko niektóre.
    Piękne miejsce. Jak najlepszego czasu tam, również tego spędzonego na fotografowaniu (:
    P.S. Nie wierzę że wstałaś o 7 na sesję :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że muszę w takim razie zmienić znowu szablon. Kanabstrup ma na imię Apokalipsa, a fryz A'capella:) Rzeczywiście mam wielkie szczęście że mogę tam przyjeżdżać... Tak to prawda wstałam o 7, budząc przy tym tatę (narażając życieXD)

      Usuń
    2. A korzystasz z funkcji bloggera czy wstawiasz je inaczej? Bo byłam na innym blogu z tym szablonem i powiększanie działało

      Usuń
    3. Mam ściągniętą aplikacje BlogTouchFree, i właśnie przez nią mogę wstawiać zdjęcia, bo tak poprostu z bloggera mi nie działało.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty