Wielkanoc z koniuszkami:)

Cześć! 
Wielkanoc tuż tuż! Wiem że wstawiam posty ostatnio za często i niektórzy nie nadążają, ale miałam strasznie dużo pomysłów oraz zdjęć. Dziś mam tu taką czarno złotą sesję:) 


Zrobiłam im sesję ze złotym jajkiem malowanym przez moją mamę. Chodź w sumie to ono jest miedziane... 


Próbowałam robić zdjęcia na czarnym tle. Co o nich sądzicie? Oczywiście są troszeczkę przerobione żeby było jeszcze ciemniej, ale i tak się starałam:) 




To jedno z moich ulubionych;) 


Sahara pozowała mi najlepiej ale innym też zrobiłam po zdjęciu. Powyżej widzicie Lolipopa który przeszedł sam siebie stając obok tego „strasznego“ jajka;) 


Frugon na tym zdjęciu nie jest podobny do siebie. 


No i Milky. Nie chcę faworyzować modeli ale Milky jest cudny. Stał się moim ulubieńcem:) 
Tu akurat mi się schował za jajko bo czuł się chyba zawstydzony...XD 
Na koniec tego krótkiego postu chcę wam życzyć miłej Wielkanocy, mokrych ubrań w lany  poniedziałek oraz dużo czekoladowych jajek:) 

Komentarze

  1. Fajny pomysł ^^
    Sahara chyba faktycznie najlepiej się spisała. Jak dla mnie to jej moment c;

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty