Nadchodzi wiosna:)

Hejka! 
Bardzo się cieszę ponieważ idzie wiosna! Chociaż padał śnieg to świeci słońce i są przebiśniegi oraz pąki. 


Tak więc byłam ostatnio robić plastikowym konikom zdjęcia. Mi było zimno ale one wchodziły do wody. Parę zrobiło nawet nurka... Kompletnie ich nie rozumiem, ale no cóż...;) 


Galopy w wodzie.


Wiem że zdjęcia tu są trochę pikselowe i nie ostre ale to blogger je tak przemienił.:(


Jak je oglądam nie na bloggerze to jest wszystko OK ale tu coś się zepsuło. Mam nadzieję że zniknie! 





Miałam problem ze złapaniem tego zbója bo nie chciał wychodzić z wody. Tak im się to podobało! 


Moja Czarnulka<3



A'capella w duecie z Carmen;) 


No i tu się przenosimy na sopocką plażę:) Znowu coś blogger namieszał z ostrością! 




Mały ucieka- normalka... 




No i teraz parę zdjęć nowego kopyciastego, a mianowicie Murano. Jest to pełna krew angielska, z kolekcji 2018. Widzicie go z resztą na nowym tle bloga. Podoba się Wam? 
Jak widać koń ma za małą głowę, za duże dogi i krótki ogonek. Ale mi się podoba bo te wszystkie wady są duże ale urocze... 

Tu zdjęcie które jest teraz tłem bloga.:) 


Tu jakiś pan mi wszedł w tło. 










Gameless pozuje ślicznie! 

Ahhhh i znowu ta ostrość bloggera.:( Strasznie za to przepraszam ale nie mogę nic z tym zrobić! 






A tu znowu Czułek... 


Pędząc po piachu... 






Tu już parę zdjęć z wcześniejszej sesji. Tym razem siwego wzięłam, ale szybko wróciłam bo było strasznie zimno i wiało. 


Wiem że w tle jest jakaś pani ale nie chciała się łaskawie przesunąć.


Snowman przy zamarzniętych patykach.
Man jeszcze dla Was zdjęcia Milky Way-a w nowych rzeczach: 


Dywan w salonie posłużył nam jako teren do jazdy;) 
Więc Milky dostał taki oto czaprak w kratkę z miśkiem i derkę. 


Tu mam jeszcze takie przerobione zdjęcie: 

Milky z Sarą. 


No i muszę się wam pochwalić że nareszcie część moich modeli (Breyery, customy i te najnowsze) dostały własną półkę;) 

Zabójcza ostrość:/ 
To pa! 




Komentarze

  1. A u mnie problemu z ostrością nie ma C; Faktem jest, że na Twoim blogu (moim zdaniem z winy szblonu) nie da się powiększyć zdjęcia klikając na nie, a może to pokazałoby je w lepszym świetle. Ale i tak są ok (wszystko co trzeba wyostrzone :D), najbardziej urzekły mnie te w wodzie i ostatnie czarno-białe (:
    Myślę, że mogłabyś z tego materiału co nowy sprzęt zrobić czaprak westernowy. Wzór wydaje mi się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tylko u mnie się coś zespsuło. No rzeczywiście może to być wina szablonu, większe zdjęcia wyglądałyby lepiej... Fajnie że podobają Ci się zdjęcia. Dzięki za pomysł z tym czaprakiem!:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty