Metamorfoza

Hej!
Dziś opowiem Wam o niesamowitej metamorfozie Big Jazza. Kojarzycie tego konia? Był to kiepski custom Collecta. A dziś zrobiłam custom customa...XD Ogólnie ten poprzedni custom tego konia jest opisany w poście „Co tam pod choinką“. To więc jest drugi custom na tym modelu. Biedny model, tyle przeżył...


Zdjęcie ze zmywania. Przed zmywaniem wyglądał o tak: 

Nie za fajny. Nie tak to sobie wyobrażałam. Wszytko robiłam z kuzynką i przyjaciółką. 




Zmywałyśmy w gorącej wodzie, z dodatkiem zmywaczu do paznokci. 


Nareszcie zaczęłyśmy malowanie. Chciałam go przemalować na takiego końskiego albinosa, ale nie cremello. 





Białoooo!;)

Wiem, wiem. Powstały grudy i tak zostało, bo nie mogłam tego naprawić...:( Namalowałam błękitne oczka.:) 


Tu nie pocieniowany. 


Zaróżowiłam mu niektóre miejsca. 


Mniej więcej tak się prezentuje. 






Przebiśniegi urosły u mnie za domem! Niedługo wiosna!

Roksana wytestowała nowego. Otrzymał też nowe imię Popcorn Jeff. Jechała na cordeo. 

Konik jest łagodny, ale silny. 

Nie mogło się obyć bez gleby... 


Ale amazonka wstała i skakali dalej. 




Mieli widownię. Wszyscy chcieli zobaczyć nowego konia! 


A na koniec stęp na oklep.


Mam nadzieję że Jeff szybko się zadomowi...;) To pa! Do zobaczenia!


Komentarze

  1. Nie martw się grudami, z znikną jak nabierzesz doświadczenia c; To Twój 2/3 custom, czyż nie? Mam też wrażenie - może niesłusznie - że materiał, którego użyłaś do ścierania mógł go trochę porysować, zależy jak był twardy.
    No ale customa gratuluję :D

    P.S. Nie ma koni albinosów cx
    Wymagałoby to dłuższego tłumaczenia, w każdym razie poprawniej będzie nazwać Twojego rumaka koniem albino - bez ,,s" (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pocieszenie:) Nie wpadłam na to że gąbka mogła zniszczyć konia...Nastepnym razem jak będę zamazywać będę bardziej ostrożniejsza. Dzięki za gratulacje;). Fajnie że dowiedziałam się od Ciebie czegoś nowego o koniach. Dziękuję za poprawę.:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty