Nowe modele = Wielka sesja

Hej! 
Zdobyłam trzy nowe modele i jestem z nich dumna. Świetnie się sprawdzają na sesjach, o czym sami się przekonacie. Są to...: 

Wałach holsztyński Schleich 2018 ochrzczony imieniem Milky Way


Klacz tennesse walker, co do roku nie jestem pewna ale obstawiam 2017. Nazwałam ją Nabla, dokładnie tak jak nazywa się koń na którym aktualnie jeżdżę. Mogliście ją zobaczyć w poprzednim poście.:) 

No i Schleich Exclusive, ogier trakeński. Otrzymał nic nie znaczące imię Frugon. 
Oczywiście zabrałam je na sesje. Oto jej efekty;): 

Uważam że ten model jest realistyczny. Z całej trójki najbardziej właśnie ten mnie urzekł. Malowanie też nie jest takie złe, chociaż mogło być lepiej. 





Frugon jak widać jest aż pomarańczowy... Ma ciemne nóżki i nawet ładnie to wygląda. Podoba mi się jego poza. Mam już jedną figurkę na tym moldzie ale bardziej od wersji pinto podoba mi się ta. Jest jeszcze izabelowaty ale na razie na niego się nie nastawiam. 


Jestem bardzo zadowolona ze zdjęć. 



Tu tak dziwnie tło się przekrzywiło ale za to koń dobrze wyszedł.
Panienka również dobrze się spisała. Nawet fajnie wychodzi na zdjęciach Trochę niska z niej kobyła ale fotogeniczna. Ma ładne ustawienie nóg. 


Mam dzisiaj strasznie dużo zdjęć. Klacz ignorowała mnie i z zaciekawieniem patrzyła w wodę. Muszę przyznać że jest niezależna...;) 

Potem zaczęłam fotografować je na pomoście... 




Uważam że to był świetny pomysł żeby zrobić zdjęcia na pomoście. Milky Way podoba mi się bardzo od tej strony. 



Znowu mam obawę że tyle zdjęć może Was zanudzić. 


Model mojej przyjaciółki też pozował. Klacz hanowerska również ma pare fajnych zdjęć.








A tu tak na dobre zakończenie zdjęcia zrobione przez moją przyjaciółkę:







Ufff, ile zdjęć! No dobrze, mam nadzieje że się podobały i do zobaczenia! 

Komentarze

  1. Trochę się zdziwiłam że akurat te wybrałaś, no ale co tam wybierać :(( dopiero teraz widzę jak twoje różnią się od moich zdjęć (ta ostrość) ale to chyba kwestia doświadczenia, sprzętu no i tego że ty się interesujesz końmi a ja nie mam o nich żadnego pojęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są najlepsze, a poza tym nie był tak źle. Twoje też są ładne;) A interesowanie się końmi nie ma tu nic do rzeczy. Poprostu trzeba „ćwiczyć“ XD

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i post

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :D Chciałabym tak umieć.
    Milky faktycznie jest realistyczny, zwłaszcza pysk. No i świetnie wychodzi na zdjęciach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zgadzam się z Tobą, Milky to przystojniak. Ale nie zgodzę się z tym że Ty tak nie umiesz. To tylko kwestia czasu:) Również pozdrawiam i czekam na post na twoim blogu!:)

      Usuń
    2. Miło mi to słyszeć. Na posta nie musisz już czekać (;

      Usuń
  4. Gratki nowych nabytków (?), a w szczególności Frugona, jest niesamowity! Widzę, że mieszkasz nad morzem lub po prostu często tam bywasz i miejsc na zdjęcia nigdy ci nie brakuje hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Rzeczywiście Frugon jest na prawdę wspaniałym modelem! Tak, mieszkam nad morzem, a dokładniej w Sopocie. Dziękuje za komentarz, to mnie motywuje:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty