Snowman & Pies

Siemka! 
Popstrykałam Snowmanowi trochę foci w parku. Niestety, tu u mnie w Sopocie, stopniał śnieg i jest ciepło jak w wczesną wiosnę. Naszczęście jestem w podróży do Austrii więc sesje w śniegu uratowane! No to przejdźmy do zdjęć. 

W kadr ciągle wchodziły budynki i nic nie mogłam na to poradzić...:( 






I to spojrzenie...! Wspaniały model do zdjęć! 



Dalczego tam jest ten blok?! :(



A cóż to za potwór? Snowman miał okazje na zdjęcia ze słodkim psiakiem. 

Myślę że ani trochę się nie bał, tylko z zaciekawieniem przyglądał się dziwnej, jak dla niego, istocie.;) 
To tyle na dziś, a niedługo kolejne zdjęcia! :) 

Komentarze

  1. Posiadam ten mold tylko jako Ravela i też uważam, że bardzo fajnie wychodzi na zdjęciach :)
    Fajnie, że do Austrii na ferie(?) jedziesz. Niestety, ale nigdy nie byłam poza Polską a szkoda.
    Czekam na zdjęcia z wyjazdu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://lyeshan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za długi komentarz.;) Może będziesz miała jeszcze okazję do wyjechania za granice, kto wie... No i oczywiście postaram się zrobić zdjęcia! :)

      Usuń
  2. A moim zdaniem dobrze sobie poradziłaś z blokami (: Nawet gdzieniegdzie jak się wkradły to wyglądają jakby Snowman stał przy jakimś dawnym dworze, no a poza tym miałaś parę ładnych ujęć bez nich.
    Radziłabym Ci jeśli już uważać nieco mocniej nad ostrością, bo pierwsze zdjęcie nie jest najgorsze ale strasznie dziwnie patrzy się na zdjęcie, na którym jedynie pysk konia na pierwszym planie jest nieostry c;
    A co to za psina? Twoja?
    P.S. Jakiego używasz aparatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia były akurat robione telefonem. Tak wiem, lepsze byłyby z aparatu, ale muszę go przygotować, a to wymaga dużo czasu, którego brak.:( Piesek niepostrzeżenie podszedł gdy robiłam zdjęcia. To bardzo miłe z twojej strony że udzielasz mi rad, naprawdę bardzo dziękuje:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty