Sesja łaciatego rumaka

Hej! 

Dzisiaj mam dla Was sesję zdjęciowa głównie tego eleganta: 









Nie byłam do niego przekonana. Ale teraz odkryłam jak bardzo fotogeniczny jest ten model. 






Śnieg niestety już topnieje...:( Nie mogę doczekac się ferii, przyda się taki odpoczynek od szkoły, która całkowicie pochłania mój czas. Myślę że większość uczniów tak ma. 
W chwili wolnego posprzątałam moje akcesoria i trochę porobiłam derek. 
Są jeszcze nie wykończone. Przymierzam się też do zrobienia siodeł. 
Dzisiaj tak trochę krótko. No to pa pa i pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Inni milczą, a Ty postów wstawiasz za czterech (; I bardzo dobrze, fajnie jest wejść i mieć co czytać :) Nowy nabytek? Ma już swoje imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, postów staram się mieć dużo, bo wiem że czasem sama jestem zawiedzona że jakiś blog nie pisze.
      Konik jest u mnie już od dawna, ale na sesję wyciągnełam go chyba drugi raz.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty