Troszkę inny post...

Siemanko!
Dziś przychodzę do Was z troszeczkę innym postem, żeby nie zanudzić Was  Schleichami.  Ponieważ sesja zdjęciowa była w sobotę, dziś pomyślałam żeby polecić Wam miejsca, gdzie możecie pojechać na wakacje, ferie lub weekend „w siodle" :). Zapraszam do czytania. 

Ośrodek Jeździecki Pegaz
Znajduje się w Dziemanach, jeżdżę tam dość często, ponieważ jest to 15 minut drogi od mojej działki. 
Mają tam konie sportowe i możliwość zdawania odznak. Wypady w teren i inne konne przyjemności. Organizują hubertusy itd. Gdyby ktoś był zainteresowany, podaje adres ich strony: www.pegazdziemiany.pl
Osobiście polecam stajnie, zwłaszcza ze względu na miłych instruktorów!

Tu fotki z ośrodka: 

Skoki na Muminku


Galopy na Hordynce

Agroturystyka Melnik
Znajduje się na Mazurach. Dostęp do jeziora, plac zabaw, dobre domowe jedzenie i przede wszystkim konie! Instruktorka ostra i należy się jej bać! ;) 
Pławienie koni, tereny z cwałem. Emocji nie brakuje też na motorówce właściciela, lub na ciągniętym za nią materacu, który wręcz lata!;) Można przyjechać z psem. Adres ich strony: www.melnik.pl

Zdjęcia z Melnika: 









To są moje ulubione miejsca, dlatego też je polecam :). Bywałam w nich nieraz. Może ktoś wybierze się kiedyś na taki wyjazd z końmi?... Mam nadzieję, że ten mini post Wam się spodobał i że się przyda.  Pozdrawiam i czekam na komentarze. 

Komentarze

Popularne posty