weekendowo-zimowe zdjęcia

Hej! 
Dzisiaj mam dla Was sesję zdjęciową, wreszcie w zimowych klimatach. 

troszkę śniegu spadło, co prawda nie jest to nawet centymetr grubości, ale na zdjęcia się nadaje. 


Na pierwszy ogień moje ulubione zdjęcie - jest naprawdę bardzo udane! 
Śnieg dorobiłam w aplikacji i trochę poprawiłam kolory, ale uwierzcie mi, że bez edycji też całkiem nieźle się prezentowało. 
Co do edycji to zapraszam na filmik na moim instagramie o edycji zdjęć: @my_plastic_ponies, można wejść przez aplikację lub wyszukiwarkę. W prawdzie nie ma tam wymienionej aplikacji, w której robiłam ten śnieg, ale zaliczam to do innej kategorii, nie mówiłam tam o efektach specjalnych.


Tamtego dnia niebo fajnie wyglądało - taki złoty pasek. Próbowałam z niego wyciągnąć jak najwięcej tego właśnie pomarańczowego koloru. 
Nie mam pojęcia co to było, może wczesny zachód słońca? 


Lód wyglądał efektownie, powiem Wam, że wszystko było zmrożone. 
W dodatku głowę urywało od wiatru, goniłam moje torby przez pół drogi, figurki trochę się wywracały, no ogólnie rzecz biorąc trochę zmarzłam i się namęczyłam! sesje zimowe nie są najłatwiejsze - może macie jakieś pro tipy na taką pogodę, na błoto, mokrą ziemię, wiatr itd? Chętnie posłucham;). 
Ja mogę Wam tylko doradzić worki na śmieci pod kolana, żeby jednak ocalić spodnie... 


Tutaj trochę zmieniłam kolor nieba na taki jaskrawy łososiowy XD. 
Nie chciałam, żeby wszystkie zdjęcia wyglądały tak samo. 

Fantasia trochę zlewa się ze śniegiem, ale bardzo dawno nie brałam jej na żadne zdjęcia, a branie Catch Me czy Chmurki poraz setny raz też jakoś mi nie grało XD. Poza tym przeszkadza mi ta wystająca trawa, triche zaburza skalę, i myślę, że po prostu ładniej byłoby gdyby został sam nienaruszony śnieg. 



Ogier Brumby z Southland Replicas też całkiem nieźle pasował do scenerii. Ale zrobiłam mu tylko jedno zdjęcie. 


Oprócz pierwszego zdjęcia, uwielbiam również to. 
Jest takie proste, ale estetyczne i nie przekombinowane. 


Bardzo lubię ten model, dobrze wygląda z każdej strony i tak naprawdę pasuje wszędzie - nie ważne, gdzie robicie zdjęcia tam będzie dobrze wyglądać. 
No, może pomijając jakieś wielkie słońce, bo trochę się błyszczy, ale to kwestia gustu;). 


Podobne zdjęcie do pierwszego, tyle, że zupełnie inaczej wyedytowane. Która wersja Wam się bardziej podoba? Ze śniegiem czy bez? 


I ostatnie zdjęcie na dzisiaj - również proste, ale podoba mi się, bo jest całkiem sporo śniegu pod kopytami x). 

Trzymajcie się

Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się kolory zdjęć, moje ulubione to to z lodem :D Chociaż mam wrażenie, że przy Fantasii trochę przesadziłaś z efektami c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! I troszkę mogę się zgodzić, chciałam takie zimowe zdjęcia i trochę poniosło z tym śniegiem XDD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty