Kwarantanna dzień 7 i wreszcie nowe foty!

Cześć Wam! 
Ughhh już tydzień mija odkąd na lekcje wszedł dyrektor i poinformował nas o zamknięciu naszej szkoły. I wiecie co? 
Nie wierzę, że to mówię, ale brakuje mi szkoły. Nauka w domu owszem jest o wiele bardziej owocna ale czuje się bardziej przemęczona niż w szkole. Nauczyciele zadają nam ogromne ilości prac domowych przez internet - masakra, nie wyrabiam szczerze. Ale troszkę czasu mam, dlatego wybrałam się na spacer do lasu - omijając skupiska ludzi oczywiście. Nie można siedzieć w domu przez 2 tygodnie! Mam również szczerą nadzieję, że mimo sytuacji rodzice w końcu wypuszczą mnie do stajni. Nie ma tam wielkich skupisk ludzi, stajnia jest na otwartej przestrzeni no i tęsknie za końmi, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Powodem dla którego odwołaliśmy jazdę, był trochę taki pierwszy strach po zamknięciu szkół ale również kilka innych czynników związanych z wirusem. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie - lepiej być ostrożnym ale bez przesady. No mówię, zobaczymy. Nie chcę już o tym mówić bo już szczerze ten temat mnie męczy - wszędzie o tym trąbią, nie wiadomo już co jest prawdą a co nie...Wracając do sesji - odbyłam ją w lesie! W zasadzie zdjęć jest nie dużo. Ale całkiem zadowolona jestem. 

Pogoda była CU - DO - WNA. Kilkanaście stopni! 
Idealnie - najbardziej lubię taką właśnie wiosenną pogodę! Moje ulubione zdjęcie z dzisiejszego dnia.


W sumie byłam tam krótko ale zdążyłam nacieszyć się świeżym powietrzem. Cieszę się, że wreszcie wyszłam na sesję - bardzo mi tego brakowało. 



Łapcie takie zdjęcie tego pięknego wycofanego chyba modelu. Pamietam jak się cieszyłam jak go dostałam, po czym spadł mi i powstała ta biała kropka na nosie. Była już wielokrotnie zamalowywana ale nic to nie daje - konik został z taką „odmianką”:D 


Mech wygląda niesamowicie! 
Piękne ma kolory. Model klaczy fryzyjskiej fajnie się w nim prezentuje. 

Tutaj widać dużo detali - lubię takie zdjęcia z bliska. Są inne ale potrafią naprawdę cieszyć oko:D 



Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć - są ciemne ale jednak jakieś takie... nie wiem jak to określić, kolory są takie głębokie. Mam skłonności do edytowania zdjęć na ciemno. Wiele osób pisało mi kiedy miałam „kryzys” fotograficzny i pytałam co byście zmienili w moich zdjęciach, że są za ciemne ale tutaj ta ciemnota się ładnie prezentuje. 


To zdjęcie ma bardzo ciekawe barwy. Nie wiem jak u Was na wyświetlaczach ale u mnie koń podchodzi pod lekki fiolet:0 ale ładnie to wyglada z pożółkłym mchem pod kopytami. 


Piękny leśny krajobraz. 
To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że podobają Wam się świeżutkie zdjęcia. Trzymajcie się jakoś w tej „kwarantannie” - miejmy nadzieję, że to szaleństwo się zaraz skończy:) 
Pozdrawiam, cześć! 

Komentarze

  1. Śliczne fotki, jak zawsze :D
    Ja też nie wyrabiam w tej chacie bez jazdy konnej, ostatnio tak mi jej brakowało, że obudziłam się o 5:30, co do mnie nie podobne :P
    Fotkę widziałam na Instagramie, świetne naprawdę :)
    I tak, ogier camargue jest raczej wycofany, polowałam na niego z dwa lata, ale to nie tak długo, bo na ogiera mustanga dębującego polowałam 3 lata i trochę, ale oba modele zdobią teraz moją półkę :D Tak samo jak fryzyjka :D
    Wgl to to co ci ludzie robią jest jak dla mnie chore ;w;

    Życzę zdrówka i więcej czasu na takie sesje (to nauczanie jest straszne, my już mamy mieć kartkówkę z infy ;w;)
    Dobra, serio to e-learning jest męczące i to strasznie :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim kolekcjonerom (a zwłaszcza Tobie :D) aby nie powariowali w tych chatach i mieli dużo czasu na fotki :D
    Zdrówka!
    Nie mam już pomysłu co napisać XD
    Cześć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! No to prawda brak jazdy konnej to masakra... ja te wycofki kupiłam jak jeszcze nie były wycofane czyli laaaaata temu. Chociaż klaczy fryzyjskiej nie mogłam dostać i w końcu mój tata upolował ją używaną ale w świetnym stanie na OLX. Zgodzę się również z tobą, e learning jest straszny:/ Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja wszędzie "zabudowana" jestem i nie mam gdzie porobić porządnej sesji :/ Oby wreszcie się skończyło, choć mówią, że na obecnej liczbie nie poprzestanie :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam centralnie w centrum miasta, więc do lasu pojechaliśmy samochodem. Dokładnie, to dopiero początek a najgorsze dopiero uderzy:/

      Usuń
  3. Sesja bardzo fajna, faktycznie taka klimatyczna. Uwielbiam ten mech!
    A u mnie konik naprzedostatnim zdjęciu jest sztucznie brązowy cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też uważam, że wyszła całkiem spoczko:3
      To chyba zależy od wyświetlacza:)

      Usuń
  4. Cudne zdjęcia! Takie jakby ,,wieczorne", a jednocześnie jasne. Konie wyglądają po prostu jak żywe ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Właśnie też jestem zakochana w kolorach:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty