WKKW jesienna edycja

Hej! 
Niedawno miałam okazje być na kolejnym WKKW, tym razem na części skokowej. 
W tym poście pokaże wam niektóre zdjęcia (niektóre, bo mam ich 150 x)). 
Wiem, że takie końskie posty lubicie więc miłego oglądania!:) 


Więc następne zawody za mną. I czuje, że naprawdę ładne zdjęcia już potrafię zrobić:3 Coraz lepiej mi idzie, z każdą sesją jest coraz lepiej! 
Wkręciłam się nieźle w fotografie prawdziwych koni i już wyczekuje kolejnych eventów! 


Zawody wywołały we mnie masę pozytywnych emocji. Tyle różnych jeźdźców, koni, od czerwonych czaprakow po niebieskie, rozmaite kiełzna, czy różniące się sposoby prowadzenia konia - jest tyle do oglądania! Zdjęcia to oddają - tą siłe z jaką konie skaczą, te wszystkie detale! 
Widać pot, napięte mieście, najdrobniejsze włoski. Jednej rzeczy tylko brakuje, odgłosu kopyt. Za każdym razem kiedy go słyszę przeszywa mnie takie miłe uczucie i myśle ze każdy miłośnik koni tak ma:) 



(Przepraszam za napis, publikowałam je też na insta i wolałam je jednak podpisać;))
Złoty konik Techno, razem z Anną Freskgard zdobyli z tego co pamietam 3 miejsce. A parkur do łatwych nie należał zwłaszcza potrójna kombinacja na przeszkodzie nr9. 
Prawie każda para pozrzucała każdą przeszkodę. Zdarzyło się nawet kilka pechowych wyłamań:c 


Jedno udało mi się uchwycić. Tak przy okazji to ja zawsze staram się zawsze stać w odpowiedniej odległości od placu, żeby nie rozpraszać konia, ani jeźdźca zwłaszcza jak mam aparat. Nigdy nie wiadomo o czym koń teraz myśli;) 

Ta sama para, udało się ukończyć przejazd:) 
Konik szczególnie ładny prawda? 


Plac podczas zawodów wyglada na większy niż jak na nim jeżdżę XD 
Wracając do zdjęć: fotografia żywych koników przychodzi mi łatwiej niż modeli, mimo wszystko obie te rzeczy lubie tak samo. 
Ostatnio mam mega motywacje do zdjęć:) 


Wydaje mi się, że w przyszły tydzień również będą zawody - mam nadzieje że tak, i że uda mi się przyjść! 
Ten konik również został moim faworytem. Spójrzcie jaką ma piękną maść:3 


O, tu kolejna faza skoku tego samego konia. Żałuje bardzo, że nie miałam możliwości pójść na cross, a wydaje mi się że kolejny będzie dopiero w maju (w tym roku też byłam, możecie zobaczyć w którymś z postów). 

Ale nie moge narzekać. Skoki też fajne, zwłaszcza że ostatni raz koniom aparatem robiłam zdjęcia jakoś dzień przed wyjazdem do Włoch, wiec powinnam być szczęśliwa z każdej okazji:) 


No i mam nadzieje, że wszyscy wiedzą kto to:) 
Mateusz Kiempa i Lassban Radovix. O ile dobrze pamietam mieli czysty przejazd:) 



A najważniejsze jest podziękować koniowi po przejedzie, nie ważne czy udanym czy nie;) 
Piękny moment dziękowania koniowi udało mi się uchwycić właśnie na tych zawodach. 
To już koniec na dzisiaj mam nadzieje, że taki post wam się spodobał i jak tylko będą jakieś zawody to obiecuje, że pójdę i zrobię zdjęcia na bloga:D 
To ja się, żegnam paa! 

Komentarze

  1. Zazdroszczę, że tyle jesteś na takich różnych końskich zawodach ;) Super zdjęcia, mi sichyba najbardziej spodobało trzecie od dołu, a w pozie skoku wszystkie są ładne. (też kocham dźwięk uderzających kopyt)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mieszkanie blisko hipodromu w Sopocie ma swoje zalety:)

      Usuń
  2. Najbardziej urzekł mnie złocisz, taki śliczny ma odcień! A siwus ma wspaniały baskil.
    Zdjęcia jak zawsze niesamowite. To cudowne, że znalazłaś ten typ fotografii, który Cię satysfakcjonuje i daje frajdę. Najważniejsze, że to lubisz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:3 To prawda Techno jest przepiękny! Taki nietypowy. Oczywiście nie porzucę fotografi modeli, ale jakoś żywe konie łatwiej mi przychodzą:)

      Usuń
  3. Śliczne, jak zawsze. Uwielbiam twoje ujęcia. <3 Jakim sprzętem robisz fotki? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę możliwości osobistego obserwowania zawodów. Co prawda skoki mnie nie "jarają", ale na fotkach są konie, więc jest dobrze :-P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!:) A jak się uda do ujezdzenie też będzie, bo zbliżają się zawody w paraujezdzeniu tez u nas na hipodromie, wiec jak uda mi się przyjść to fotki będą:)

      Usuń
  5. Przepiękne fotki <3
    Te maści tak cudownie mienią się w jesiennym Słońcu...
    Wszystko takie wyostrzone, a jednocześnie w ruchu, ja niestety nie posiadam do tego sprzętu, ale co tam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty