Wesołych świąt!

Hej! 
Już jutro święta, dlatego dziś zaplanowałam taki świąteczny post:) 


Snowek w czapeczce Mikołaja:) 



GG w lampeczkach:3 Jutro mija jej rok u mnie, bo dostałam ją na gwiazdkę<3 
Jest moim najstarszym Breyerem!
Ale szybko minął ten rok! Ledwie się obejrzeć a tu znowu święta! 


A o co poprosiliście Mikołaja?;) 
Ja chciałam spełnić jedno moje modelowe Breyerowe marzenie:) 





 W każdym razie chciałabym wam życzyć żebyście znaleźli jakieś fajne modele pod choinką! Wesołych świąt! 



Komentarze

  1. Zdjęcia jak zawsze super! Najbardziej podoba mi się chyba przedostatnia fota ^^
    Pozdrawiam i nawzajem wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy pochwalisz się prezentami? Ja z modelów dostałam ogiera andaluzyjskiego ze Schleich. Mega się cieszę, bo to 50 koń w mojej stajni :D Jestem baaaaardzo ciekawa co Ty dostałaś... No musiałam się pochwalić! :) Z niecierpliwością czekam na następny post! Wesołego Bożego Narodzenia! Bajoooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentami pochwalę się jak tylko znajdę czas bo na razie jestem w Izraelu:)
      Ogier andaluzyjski jest świetny! No i gratki 50 koni.
      Miałam plan napisać ten post wczoraj ale zapomniałam, w każdym razie będzie niedługo.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty