Fantasia i Gozosa czyli to co dostałam na święta:)

Hej! 
Dzisiaj nareszcie zebrałam się na napisanie tego posta. Zdjęcia mam już od dawna, ale wyjechałam do Izraela a ciężko tutaj z Internetem. W każdym razie mam ze sobą kilka koników i aparat więc post pewnie będzie, ale nie prędko. 
A o czym dziś? 
Dziś napiszę trochę na temat jednego z moich prezentów świątecznych: Fantasii i Gozosy, no i na końcu pojawi się troszkę o koniu CollectA. 
No to zaczynajmy:) 


Tak sie prezentują jako zestaw. Od początku mi się spodobały:) 
Najpierw napisze trochę o Fantasii a potem przejdziemy do Gozosy. 


Klacz jest duża. Nie że wysoka ale masywna. Jest przedstawiona w kłusie - poza świetnie to odzwierciedla. 
Ułożenie nóg ma podobne (jeśli nie takie same) jak Chmurka (Partly Cloudy). 


Myślę że razem fajnie będą się prezentować na sesji. 




Grzywę ma rozwianą, a uszy do przodu. 
Na chrapkach ma śliczną i uroczą odmianę. Głowa jest ładnie wyrzeźbiona. 


Tak wygląda obok jeźdca. Dostała już ogłowie:) Może kiedyś o nim opiszę. 


Teraz przyjrzyjcie się dokładnie ten nodze. Brawo dla tych którzy zauważyli wypalony znak;) 
Fajny element. 
Klaczka jest cudowna i naprawdę przekonuje mnie do siebie. 
W każdym razie polecam i to bardzo. 
Teraz o Gozosie. 

Jest to piękny gniady źrebaczek. Poza bardzo mi się podoba. Bardziej podoba mi się Gozosa niż Heartbreaker ale jak kto woli:) Jak dla mnie ta klaczka jest przecudna. 


Ma ciekawski pyszczek i duże uszka. 
Odmianka również występuje.

Jak i jej matka ma wypalony znaczek - tym razem literę "S". 

Grzywa jest ładna i głową również. 
To była taka moja krótka skromna opinia ale jeszcze jedno: 





Taka klaczka CollectA trafiła mi się w łapki:) 
Jest naprawdę w moim typie i wzięłam ją ze sobą do Izraela więc na pewno zobaczycie ją w następnym poście. 
Breyerow niestety nie mogłam wsiąść:( 
No to już koniec tego postu, papa! Szczęśliwego nowego roku!

Komentarze

  1. Fajne koniki dostałaś. Udanego sylwestra w Izraelu i czekam na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne one są! Bardzo podobają mi się te modele, włącznie z klaczą z Collecty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty