Dwa nowe ogłowia

Hej! 
Dzisiejszy post będzie krótki. Chce wam pokazać moje nowe akcesoria. Mianowicie zrobiłam dwa ogłowia. Jedno należy do GG, a drugie do Secretariata! 


Secretariat otrzymał futerko na nachrapnik. Uważam że był to dobry pomysł bo prezentuje się całkiem nieźle. Uwagę jednak odciąga nieestetyczna reszta:/


Właśnie. Dopiero się uczę i bardzo się ucieszyłam jak udało mi się stworzyć to ogłowie. Może nie jest perfekcyjne ale jestem z siebie dumna. 

Nie zrobiłam wodzy. Jakoś nie miałam ochoty. Ogłowie miało być wyścigowe. Większość koni jednak ściga się bez nachrapnika:




Zdjęcia ściągnięte z internetu. 
No cóż nie znam się na wyścigach ale futerko może być:) 



Tak się prezentuje bez konia. 


 A tu sam nachrapnik w przygotowaniu. 


Dla GG chciałam coś innego. Oto kilka zdjęć jak je zrobiłam. Najpierw wycięłam pasek skóry i z obu stron przykleiłam kółeczka które miały służyć za wędzidło. 





Potem przymocowałam naczółek. I na końcu nachrapnik (zapomniałam zrobić zdjęcia.) 


Całość prezentuje się o tak. Tym razem wzięłam się za wodze. Zrobiłam jej skośnik. Najpierw miało być meksykańskie ale zrezygnowałam. 



Przykładowe zdjęcie ogłowia że skosnikiem. 
Źródło: 
strona internetowa jakiegoś sklepu.

Jeszcze jedno zdjęcie mojej pracy:) 
No to papa! Mam nadzieję że się podobało.

Komentarze

  1. Mi bardziej podoba się to dla GG. Jakoś tak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardziej podoba się ogłowie GG. Zazdroszczę, że porobiłaś tyle akcesoriów. U mnie listopad skończył się na jednej derce LB, którę z resztą muszę pokazać. Czekam na przerwę świąteczną bo na 100% coś pomajstruję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzięki, ale nie długo chyba będę musiała zwolnić bo kończy mi się skóra!
      Też właśnie nie mogę się doczekać przerwy świątecznej, nareszcie będę miała czas żeby pójść na sesję zdjęciową!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty