Jesienne klimaty, sesja zdjęciowa.

Hej!
Na wstępie chciałbym przeprosić za to że nic nie wstawiam, ale naprawde nie mam dużo czasu:/ 
Szczerze to nawet nie mam nic szczególnego. Dawno nie byłam na działce a zdjecia zrobiłam w parku, przed domem i w domu. 
Tęsknię również za customami ale oszczędzam pieniądze XD. Więc narazie za taką robotę się nie zabiorę. 


Tak więc wykorzystałam kupy liści przed domem i zabrałam Snowmana na krótką sesję zdjęciową. Jego maść pasuje do pomarańczowego tła więc spisał się idealnie. 


Od kiedy zajmuje się modelami polubiłam jesień, bo fajne zdjęcia wychodzą. A poza tym to czas na robienie derek!


Robienie derek... Taaa... Tylko że kiedy siadam wreszcie z materiałami, modelami, igłami itd, przypomina mi się o jakimś sprawdzianie teście bądź kartkówce, więc jak sami się domyślacie muszę kończyć:/ A do tutorialu na halter podchodziłam 100 razy ale nigdy nie starczyło czasu. 
Postaram się jednak lepiej zorganizować czas i znowu mam ochotę zrobić jakiś post o akcesoriach:) 


Snowman jak zawsze piękny. Taka biała zjawa:) A niedługo Halloween, zastanawiam się co wymyślić na bloga na tą okazję:) 


Jedno z lepszych zdjęć tego pana.




A żeby GG nie była zazdrosna to ją za to wzięłam do parku.


Dzisiaj bez źrebaka. Partly Clody i Cobra rzucają mi z góry obrażone spojrzenie, z powodu tego że to ich akurat nie zabrałam. Ale na następnej sesji się pojawią, spokojnie! 


GG tak mi pasuje do zielonego! Może wykorzystam to do nowego halteru.




Niedługo będzie z rok, jak ją u siebie mam. I naprawdę ją uwielbiam!


To zdjęcie to chyba jedyne które mogę uznać za bardzo udane na tej sesji. Inne są...poprostu OK;) 


Wrzucę jeszcze kilka zdjęć ze stajni dla dopełnienia:) 




Treningi skokowe.



Nie mam już nic więcej, to już koniec. Pa! 

Komentarze

Popularne posty