Nowy koń i sesja zdjęciowa Breyerów i Schleich

Hej! 
Wakacje nareszcie się zaczęły. Teraz codziennie chodzę sobie porobić zdjęcia:) 
Dzisiaj zaprezentuję Wam sesje zdjęciowe z kilku ostatnich dni. Zacznę od tych najnowszych. 


Partly Cloudy wraca do gry;) Dawno jej zdjęć nie robiłam, a tak bardzo ją lubię! 


Cobra wspaniałe oświetlony przez zachodzące słońce. 


To zdjęcie również mi się strasznie podoba. 




Nad naszym ukochanym jeziorkiem:) 
Partly Cloudy ucieszona że wreszcie zeszła z tej zakurzonej Polki w Sopocie i może znowu prezentować się na zdjęciach.


Schleich również pozowały:) 









Moja ulubiona klaczka ze Schleich <3 



No i Cobra:) 
Spisuje się wspaniale na zdjęciach w zachodzie słońca. 

No i oto ten cały nowy konik. Nazywa się Hollyday. 
Szczerze to złapał mnie za serce. Jest naprawdę uroczy.

Spójrzcie tylko na jego pysk. 

Tu jeszcze jedno zdjęcie Partly Cloudy. 


I tu jeszcze Cobra:) 



A teraz zdjęcia nowego i kilka słów o nim. 


Ma śliczną pozę i fajne ustawienie nóg. Gorzej jest z malowaniem. Na zdjęciu tego nie widać, ale jest cały w bąbelkach:/ 
Grzywa trochę nienaturalnie przechodzi w jasny kolor. 


Ale tak ogółem to jest śliczny. 



Nowy już sie dorobił ogłowia. 


Jest ono sznurkowe. 





Tu jeszcze zdjęcia jeżdżących dziewczyn. 




Zdjęcia GG z wyprawy rowerowej. GG przeżyła swoją pierwszą jazdę rowerem i nie sądzę żeby była tym zachwycona XD.



Klacz wytarzała się w tych ochydnych glonach. 





I tu jeszcze mam dla Was już ostatnią sesję, Schleich.





Nabla:) 




Niestety, już czas się pożegnać:( To papa! Udanych wakacji! 

Komentarze

  1. Według mnie warto skorzystać z usług Rafała Wojtaszka <a href="http://www.rafalwojtaszek.com/>http://www.rafalwojtaszek.com</a> - robi świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty