Gwiazda na plaży

Hej!
Gwiazda mojej kolekcji i jej źrebaczek nareszcie mieli własną sesje. No może nie całkiem własną bo Valak (takie imię otrzymał koń z zestawu z myjką) również parę razy zapozował. 







Przedstawiam Valaka!: 





 Na plaży nie byłam sama. Byłam z przyjaciółką, a o to 2 zdjęcia zrobione przez nią: 



Dobra, wracajmy do Valentine. 
















Dzisiaj to Was tymi zdjęciami zasypię! Ale ostrzegałam że będe GG Valentine i Heartbreakera zamęczać sesjami! ;)















Valentine szczęśliwa, źrebaczek wyhasany. ;)
Ludzie dziwnie się patrzyli gdy wyciągałam modele. Czy w też tak macie...? Narobiłam się zdjęć, oj narobiłam! Zmęczone konie znów stoją na biurku i czekają na kolejne foteczki. Zamiast Feliksa Gameless otrzymał kantarek, w ktòrym wygląda stylowo. ;) 
Gameless popisuje się przed aparatem, pozuje i pozuje ale oficjalnej sesyjki nie miał. Jest u mnie od nie dawna, ale zdążył już pokazać rożki. Niedługo jadę do Austrii a więc kolejne sesje przedemną i moimi modelami... Dziś post był bardzo zapchany zdjęciami, ale to dobrze. No to pa!

Komentarze

Popularne posty